CK
ScanFlyer Mile High Club
Kjosern har vært ute og tenkt høyt igjen: http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article412893.ece
Er det bare meg som ikke helt skjønner hvordan han tenker?? Han vil mate nettverksselskapene, men vil ikke gjennomsjekke bagasje?? Skal Norwegia være en LCC, eller et "vanlig" flyselskap med lavere kostnader?
Jeg tror vi kommer til å se en utvisking av forskjellene mellom de tradisjonelle nettverksselskapene og LCC'ene - som vi nå ser konturene av i USA. Hva er forskjellen - rent konseptuelt - mellom "nye" Delta og JetBlue? At DL er med i en internasjonal allianse?
Er det bare meg som ikke helt skjønner hvordan han tenker?? Han vil mate nettverksselskapene, men vil ikke gjennomsjekke bagasje?? Skal Norwegia være en LCC, eller et "vanlig" flyselskap med lavere kostnader?
Jeg tror vi kommer til å se en utvisking av forskjellene mellom de tradisjonelle nettverksselskapene og LCC'ene - som vi nå ser konturene av i USA. Hva er forskjellen - rent konseptuelt - mellom "nye" Delta og JetBlue? At DL er med i en internasjonal allianse?