• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjipt, men torsdag er det blitt

Bergern

ScanFlyer Dusty
Hallo fra litt øst i vest!
Værste dagen i uka.
Nattevaktshangover, så det blir nok noen hydrkarboner, eller hva de kaller dem, på sengekanten.
Skal stemme førtids i morgen, siden jeg er borte på dagen. Noen som vet når de stenger for kvelden på Oslo Rådhus?
Tror faktisk det blir grønt iår.
Ha en eksosfri torsdag!

God tidlig morgen fra Lillestrøm

Hei og hå.. Oppe for noe kontorering.. Så LH til ATH i helgen med BusinessSaver ( 3.025 pr pax ). Gleder oss til å gjøre annet enn å rusle rundt på kjente trakter, spes Plaka... Ha en topp weekend alle sammen..:drink

Re: Kjipt, men torsdag er det blitt.

God morgen fra kantina på IST.

Lite folk her på morgenkvisten. Mattilbudet er fraværende men mye ledige sitteplasser av den komfortable sorten.

Turen med TK65 gikk knirkefritt. God mat og service.

Nå er det bare å vente til Oslo flyet er klar for avgang. Blir vel buss ut til flyet noe som er utrolig irriterende.

Er det fremdeles hot-dog i sas kantina på torsdager??

Ha en god dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åjaddahererdetfortsattonsdag ....

Da var kveldens CoreMOW med tilhørende dupp i boblebadet gjennomført .. deilig. Så nå litt lesing og en skvett skotsk myrvann før bingen. Torsdagen bringer bøtteballett og nok en arbeidsdag - nestsiste denne uken.

Uværet fra Texas har såvidt meldt sin ankomst, men uten de store nedbørsmengdene. Bensinen er imidlertid gått opp 30c de siste 24 timene, og det skal bare være begynnelsen. Prisdobling er antydet .. Så får vi se hvor lenge det er før det er tomt på ATL også ...

Tipp topp torsdag. Klar for Bryggekontoret - skal definitivt avslutte de tre siste månedene med stil før brygge blir byttet ut med gruve...eller i allefall i nærheten av gruver.
Ettermiddagen/kvelden byr på to arrangementer sør for hovedstaden. Glad torsdag!

Morn frå Grensen. Siste dag i Oslo, blir greitt å komme heim ein gang i kveld. Skal du til Kongsberg eller noko slikt, EB?

Grynt fra Tananger

Hadde ikke planer om å være her på jobb så tidlig, men når man ikke får sove så kan man like gjerne møte opp tidligere. Det positive med det er at man kan stikke tidligere, så det er ikke helt krise :p

Ser ut til å bli en dag med rare meteorologiske aktiviterer for området, sol og fint vær :wow:

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Groruddalen, sitter på kontoret og hører flyene som skal lande på OSL går over meg og ser dem ikke grunnet lavt skydekke. Ingen tvil om de lander på 01 banene denne morgen.

Ha en flott dag videre.

jan

God morgen fra Oslo Øst. Begynner arbeidsdagen med allmøte, nok en omorganisering på gang... Får satse på at man "overlever" denne gangen også. Middagen skal visstnok inntas på New Delhi i kveld, så da er det fare for curry og øl. Ha en strålende torsdag!

@Bergern; om man skal stemme grønt er det faktisk ikke mulig å forhåndsstemme i Oslo. For de grønne partiene er stemmelokalene desentralisert, Ytre Enebakk er nærmeste sted[emoji6]

God morgen fra trikken. Ny dag på jobb ventes. Siden arvingen i kveld skal parkeres hos de gamle, siden det en planleggingsdag i morgen, har jeg like så godt invitert meg selv bort på middag. Ellers tar jeg vel neppe skade av en løpetur i kveld også. Ha en fin dag

God morgen fra OSL. På vei til CPH og sitter på SAS kantina. Digg at de har fått salami og skikkelig pepperkvern!!!

Føles litt god-retro å skulle med SAS til Køben igjen.

Ha en fin dag
ad6708b9c6bdf02f57eb807c21552aa3.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

God torsdag fra hovedstaden, benytter meg av universitetet som et kontor for å søke jobber. Handler om å skille "jobb" og fritid, noe jeg synes er viktig. Og så er det greit å komme seg opp om morgenen , senga blir fort fristende når det er mye ledigggang. Middag hos foreldrene mine i kveld så der sparte man penger på mat og. Paradoksalt nok så sendt jeg likevel inn et bud om Plusgrade på søndagens tur til Gdansk. Minstebud selvsagt, men prisnivået i Polen er jo hyggelig.

Laisen fra Island. Landet har nettopp tatt et aldri så lite byks opp på meningsfylt-skalaen for min del, siden mannfolket fridde til meg i går.
Mer er det vel ikke å si om det: lykkelig Polaris :)

Ha en like hyggelig uke folkens!!

Laisen fra Island. Landet har nettopp tatt et aldri så lite byks opp på meningsfylt-skalaen for min del, siden mannfolket fridde til meg i går.

Gratulerer så mye!!!!

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Gratulerer, men ikke glem at ekteskapet er som en hummerteine: De på innsiden vil ut og dem på utsiden vil inn. :colgate:

Takk takk! :)

Gratulerer, men ikke glem at ekteskapet er som en hummerteine: De på innsiden vil ut og dem på utsiden vil inn. :colgate:

Tja, det som er litt fint for oss er at de på utsiden allerede vil inn siden han er en meget kjekk mann i uniform som jobber med studenter i beste alder, attpåtil i lukket rom i 4-6 uker i slengen. Så vi vet de prøver seg, og det er en del av livet :p Men så lenge man løser den greia på en ordentlig måte, så tror jeg man er langt på vei :)

God ettermiddag fra Åfjord. :)

Som julekvelden på kjerringa endte man opp i Åfjord ila gårsdagen. Fra min side var det alt annet enn planlagt, for å si det mildt. Det faderlige opphavet trengte et par ekstra hender i forbindelse med bygging av vinterhage.
Regner med at man blir på denne kanten til litt uti neste uke. Kanskje en skulle avlagt gamle kjente et besøk også, sånn når man først er på traktene.

Gratulerer så mye, Polaris. :)

Ha en fortsatt fortreffelig en! :)

Last edited:
Back