LN-GBM
ScanFlyer Silver
Dagen begynte ganske rolig. Lite ante en flyinteressert stakkar om at dagen skulle bli et lyspunkt av de skjeldne. I 15:30 hørtes en merkelig lyd. SAS' B738 LN-RRL i Star-farger ga på og gjorde en go-around like over hustaket. Vår helt løp etter kamera, og knipset i villa. Bildene ble så som så, han bestemte seg for å ta en tur til Kjevik på jakt etter bedre bilder. Sykkel ble valgt som framkomstmiddel. Det hadde riktignok vært et par regnbyger i løpet av den siste tiden, men han regnte ikke med å være lenge. Det viste seg at det skulle bli lengre enn han hadde trodd. Her måtte joikaen bare vente og bli kald. Nå var det andre ting som gjaldt. En flyorgie med gromlyd...
Mens jeg ventet på at SK skulle ta av så hørte jeg en nydelig lyd. Jeg kikket rundt og kunne ikke se et eneste fly. Plutselig så dukket den formasjonen opp på vei inn. Jeg holdt på å sette livet til oppe på den lille vaklevorne stigen der jeg stod.
Edit: ei tyrkersleiv
Mens jeg ventet på at SK skulle ta av så hørte jeg en nydelig lyd. Jeg kikket rundt og kunne ikke se et eneste fly. Plutselig så dukket den formasjonen opp på vei inn. Jeg holdt på å sette livet til oppe på den lille vaklevorne stigen der jeg stod.
Edit: ei tyrkersleiv