• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

"Kjendis" Spotting på ARN

CFN_001

ScanFlyer Blue
"Kjendis" Spotting på ARN

Må bare rapportere akkurat så kom SAS sjef Rickard Gustafson inn på SAS loungen her, og han valgte ikke gullstuen for den er over crowded men vanlig business lounge ;)

PS: Han har en veldig god tone med de ansatte ser det ut som :)

*baremåttesidet*

Re: "Kjendis" Spotting på ARN

Trodde ikke ansatte hadde adgang i loungen jeg.

hehe ... Nå er det forskjell på en vanlig ansatt og topplederen da. Jeg tipper at sjefen selv har adgang til loungen og alle andre steder i SAS-konsernet han ønsket å se på. Det er en stor styrke at ledelsen er ute i virkeligheten.

Nu er eller bliver alle SAS CEOs Pandionkunder pr. automatik, så de har fuld fleksibilitet hos os. Desuden er Rickard G. meget vellidt blandt personalet og er altid flink til at hilse og være til stede rundt omkring - så meget han nu kan. Jeg tror egentlig, han har mange gode idéer og holdninger til vores produkt som han kender rigtig godt til som tidligere "almindelig" kunde. Så hvis ellers bestyrelsen giver grønt lys for ham, tror jeg på mange kommende og spændende tiltag i SAS.

Nu er eller bliver alle SAS CEOs Pandionkunder pr. automatik, så de har fuld fleksibilitet hos os. Desuden er Rickard G. meget vellidt blandt personalet og er altid flink til at hilse og være til stede rundt omkring - så meget han nu kan. Jeg tror egentlig, han har mange gode idéer og holdninger til vores produkt som han kender rigtig godt til som tidligere "almindelig" kunde. Så hvis ellers bestyrelsen giver grønt lys for ham, tror jeg på mange kommende og spændende tiltag i SAS.

Han var vel litt mer enn "alminnelig" kunde før han ble ansatt også.;)

Back