Kjemper for Kilen

Er jo håpløst hva DN ønsker å få til innimellom - forslaget til ny lov om motorferdsel i utmark som kom for en stund siden gikk jo nesten så langt som å forby bonden å kjøre traktor på egen åker.

Håper kommunen og flyklubben greier å få til en ordning så DN ikke vinner denne saken - STÅ PÅ!

Fint innslag! Og jeg håper virkelig at sjøflymiljøet i Kilen består. Jeg ønsker dem alt godt og slutter med til "foregående taler": STÅ PÅ! :up:

Det er forferdelig trist hva fanatiske naturvernere kan finne på. Skulle ønske man hadde en politisk ledelse i landet som kunne gå inn for sunt bondevett på dette området. Og som også kunne revidere den tragiske loven om motorisert ferdsel i utmark....

En liten kommentar til innledningen: det skulle vel ikke være en liten skrivefeil i mannens navn, slik at vi i virkeligheten snakker om eiere av Luscombe LN-BWL, Willy Jansen?

Skriveleifen skyldes i sin helhet sløvhet fra min side, som ukritisk kopierte ingressen fra Budstikka.

Takk for sist!

Og takk for at du tar opp dette. Det er en skam at de som holder hus i Kilen må sloss for sin eksistens hvert eneste år!!

Her er det en fjrodarm som er overbefolket av båter, som naturlig er... Og de bryr seg ofte katta om fartsgrense i indre fjordområde.

Men de få flyene som går opp og ned, nei de må bort!!!

Stå på, og alle gode ønsker for sjøflyenes fremtid, i Kilen!!!!!!

Vi små som vanket i Kilen på 60- og 70-tallet husker godt Willy Jansen med sin Luscombe. Får håpe at Kilen og minnene får leve lenge:old

Back