stoeckli ScanFlyer Blue 12 Jan 2010 #1 Hmmm, ser om dette går? Hadde med en fotograf på fotooppdrag og hun knipset dette bildet da jeg hovret inn for "refueling". Attachments LNOAQ.jpg 231.5 KB · Views: 335
Hmmm, ser om dette går? Hadde med en fotograf på fotooppdrag og hun knipset dette bildet da jeg hovret inn for "refueling".
stoeckli ScanFlyer Blue 12 Jan 2010 #3 LN-DAG said: Fikk du ikke "white-out" ? Click to expand... Mye mørk bakgrunn, slapp å hive ut halonapparatet for referanser
LN-DAG said: Fikk du ikke "white-out" ? Click to expand... Mye mørk bakgrunn, slapp å hive ut halonapparatet for referanser
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 12 Jan 2010 #6 stoeckli said: Skal maile trådlink til hun som fortjener heder og ære! Click to expand... Og når skulle jeg bli med deg opp???
stoeckli said: Skal maile trådlink til hun som fortjener heder og ære! Click to expand... Og når skulle jeg bli med deg opp???
atck ScanFlyer Gold 12 Jan 2010 #7 Kult og dramatisk bilde, sjøl om situasjonen kanskje ikke var så dramatisk egentlig. Perfekt utnyttelse av sola, spør du meg. Kyrre
Kult og dramatisk bilde, sjøl om situasjonen kanskje ikke var så dramatisk egentlig. Perfekt utnyttelse av sola, spør du meg. Kyrre
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 12 Jan 2010 #8 atck said: sjøl om situasjonen kanskje ikke var så dramatisk egentlig. Kyrre Click to expand... Med stoeckli bak stikka, jo!! :colgate:
atck said: sjøl om situasjonen kanskje ikke var så dramatisk egentlig. Kyrre Click to expand... Med stoeckli bak stikka, jo!! :colgate:
stoeckli ScanFlyer Blue 12 Jan 2010 #9 ENGM 911 said: Og når skulle jeg bli med deg opp??? Click to expand... Jeg ringer deg på neste "trafficwatch", men nå er det en uke til SVG for å fly litt. Og deretter blir det en uke på ski i Zermatt m/fondue, raclette, rösti og masse godt drikke. Da blir jeg kanskje flygedyktig igjen i midten av februar
ENGM 911 said: Og når skulle jeg bli med deg opp??? Click to expand... Jeg ringer deg på neste "trafficwatch", men nå er det en uke til SVG for å fly litt. Og deretter blir det en uke på ski i Zermatt m/fondue, raclette, rösti og masse godt drikke. Da blir jeg kanskje flygedyktig igjen i midten av februar