Keisern's nye klær..

OSL Inside

ScanFlyer Blue
Keisern's nye klær..

Sikkerheten?.. ALLE som hadde mulighet var ute på OSL for å se disse babiene :wow:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Hans Olav? :thumbup

Men hvorfor ble de andre postene om ETA osv slettet da det sto både på NRK TekstTV og på osl.no? :sarc

Re: Keisern's nye klær..

Cool! ;-)

Den forrige tråden ble slettet på oppfordring. That's it and that's that!

Når det ikke var "lov" å skrive når den landa så er det vel ikke helt i box å skrive når den reiser...

Her er ett par bilder av en annen svær'en;

Korea.jpg

Korea2.jpg

:hi2

Originally posted by OSL Inside
Når det ikke var "lov" å skrive når den landa så er det vel ikke helt i box å skrive når den reiser...

hmmm.... kanskje NRK og andre forteller oss det også.

Hei

Flotte bilder, jeg skal se om jeg får lagt opp noen når jeg er hjemme fra jobb i kveld.....:)

:up:

747 er imponerende...særlig på OSL hvor vi ikke er vant til slike fugler!

Er det slik at de flyr til TRD på Torsdag ? , noen som tørr "gjette" når på dagen det skjer.
Noen av oss er jo alikevel på OSL deler av Torsdagen...

/G

hvor i alverden lader CK sig censurere??? det virker helt big brother agtigt. respect rating going down!:wow:

Originally posted by OSL Inside

Hei som lovet noen av bildene fra i dag....flotte fly, det er jo ikke til å stikke under en stol at japanerene kan det med å pusse og vaske fly:devot:

japan1.jpg

japan2.jpg

japan3.jpg

Da er det fritt frem for alle med kamera i Trondheim til å være klare....:)

Noen som vet hvordan utstyret som TRD låner av OSL (må koste litt og ha så fint besøk i Trondheim - flyenen som MOW kom med var lettere og billigere) ble fraktet opp på?

Ellers så er vel bare CK hensynsfull i den sensuren han eventuelt har gjort...:)

...tror nok at utspillet til jens er 100% politisk motivert ut i fra synet hans på monarkiet!!!

Back