• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Keisern's nye klær..

Re: Keisern's nye klær..

Gode tips motatt, stilller om mulig litt tidligere for Tante turen i morgen.

Undertegnede klarte selvfølgelig og legge fri-uka til uke 19, selv om jeg har lenge vært klar over at disse to maskinene kom oppover til Værnes. :(

Sitter på Fagernes og speider, men tviler på at de kommer hit..! :)

Pokker!!

-Eirik-

og vi som fløy første turen med Tante-Ju i dag fikk sett den første (den med Keiseren selv?) ta av - og dét gikk skuffende fort!

Hadde tatt fri for å få med meg 747-400´ene til Japan Air Self-Defence Force. Artig med 2 stk. 747-400 samtidig. :wow: :D Det blåste 20 knop under landingene på TRD, så jeg tipper keiseren fikk rista seg litt... Ellers hadde det samla seg ca 50 utendørs i dag for å få med seg begivenheten. KAB fikk ikke tatt bilder idag da han holdt på med å ta truckfører bevis :(

Jeg tok ingen bilder i dag, da jeg ikke er særlig flink til dette...

Se selv forrige gang ett av flyene hans var her...
24332.jpg

Sitter på Værnes nå... Hvor i all verden har de gjemt disse to fuglene??

Originally posted by tripple-seven

Men når man tenker seg om, synes jeg jo det er litt merkelig dem stopper folk som er ansatt på flyplassen inne på rød sone da. For hvordan kommer man dit? Jo, man trenger adgangskort! Hvordan får man det? Trenger bl.a. utdypende politiattest etc.. and so on..

Ikke uvanlig at slemme mennesker har falske kort, saa det er nok paa sin plass med litt ekstra kontroll. Noen tar seg ogsaa inn paa omraadet uten kort ...

Originally posted by Farmer

Mike 1 og Mike 3

Originally posted by LTH

Mike 1 og Mike 3
Kunne ikke unngå å se dem da jeg ombord i WF maskinen ved B-piren .. Lekkert syn med 2 slike vakre fugler parkert slik .. Da vi takset "under" vingen får man virkelig se dimensjonene
:D

Originally posted by LTH

Mike 1 og Mike 3
Kunne ikke unngå å se dem da jeg ombord i WF maskinen ved B-piren .. Lekkert syn med 2 slike vakre fugler parkert slik .. Da vi takset "under" vingen får man virkelig se dimensjonene
:D

Grønn og liten, sjøsjuk, men fornøyd. ;)

Back