Karoline (9) fikk ikke vann

Kan vi ikke låse denne tråden snart?

Hvis noen av de som har postet svada i denne tråden våger å kritisere journalister for å komme med agruker eller tullprat gjør de seg fortjent til et (og det heter et ikke ett) livstidsabonnement på Se og Hør evnt Her og nå (etter egen smak). Denne tråden har for lengst gått over i det latterliges domene... :cry: :cry: :drunk: :drunk:
 
Enig i at tråden har tværet det ut litt, og at journalister driver agurknytt vet vi jo allerede...men saken er også relevant fordi den er et eksempel på hvordan SAS' rop om SERVICE!!! kan oppfattes i markedet når den nye servicen er så begrenset. Skaper man forventninger må man innfri dem.
 
Originally posted by Isbamse

Enig i at tråden har tværet det ut litt, og at journalister driver agurknytt vet vi jo allerede...men saken er også relevant fordi den er et eksempel på hvordan SAS' rop om SERVICE!!! kan oppfattes i markedet når den nye servicen er så begrenset. Skaper man forventninger må man innfri dem.

Joda, men service er faktisk langt mer enn bare servering ombord i flyet. Alt fra man ankommer flyplassen til man ankommet sin destinasjon innebærer forskjellige tjenester som går under begrepet service.

Problemet til SAS her er at de har gjort en dårlig jobb og kommunisere hva de mener med service da en almenne misforståelse er at service hos ett flyselskap = gratis mat og drikke, mens det egentlig bare er endel av det
 
Back
Top