Har jeg overbevist alle om at Project Albatross kan stä pä egne ben ?
Empati er ikke forumistene her sitt sterkeste preg. Dessuten er Fremskrittets vei en Korsvei, hvor oftest man går ganske alene ...... det er mange som mener det er et dårlig prosjekt som aldri vil kunne lykkes.
Interessant konsept, LN-RUV men jeg kan ikke se at en postering om det Temaet hörer inn under "Flyprat" ?Hvorfor ikke installere et kjempestor rørpostsystem mellom de store frakthubbene i verden?
Kan vaere jeg er litt kort pä motorsiden ... er det noen som har en formening om hvilke/hvor mange motorer trengs til ä fä beistet mitt opp i luften ? : 950 m.tonnes MTOW med doubledecker med "dobbel" A380-vinge nede + en A350-vinge oppe ?
Takk for oppkvikkeren, Hagen. Joda, vi har det kult ! Noen sier at lösningen c/o An-124, C-130, M-400, C-17, An-225 mm med nedslagbar roll-in/roll-out rampe bakfra (som nödvendigvis krever höyt haleparti ?) kanskje er lurt ? Boeing 747F pä den andre siden lastes forfra med nesepartiet som svinges ut ... Jeg ville selv helst ha en slags "afrikansk veps" med hele kropps-partier som byttes ut plug-off/plug-on foran og bak ... sä dere ser, forumister : hva skal man tegne när hele idéen "flyter" i hjernen ? Andres idéer er velkomne ! Men at markedet finns, og at merverdien i prosjektet kan demonstreres (for ikke-troere som LN-MOW og gustavf) er ganske sikkert !... fin underholdning å lese innleggene ... stå på!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.