Kald lørdag på Værnes

NAX115

ScanFlyer Blue
Kald lørdag på Værnes

God kveld folkens!

Idag var jeg på årets første spottertur for meg. "Nok" prat, vi går over til bildene:

Første maskinen som kom når jeg kom var en fokker:
IMG_8243-1.jpg

IMG_8244-1.jpg

Deretter en 737-400 fra SAS! (LN-BRI)
IMG_8248.jpg

LN-YND :)
IMG_8253.jpg

IMG_8261.jpg

IMG_8263.jpg

Drev med noen touch and goes
IMG_8278.jpg

NAX til Alicante
IMG_8290.jpg

IMG_8312.jpg

Can you spot the Q400?
IMG_8314.jpg

BRI drar igjen
IMG_8322.jpg

Før et fly som kunne trengt seg et strøk med maling kom
IMG_8330.jpg

IMG_8334.jpg

Var så heldig å få med fokkerns takeoff med beacon light!
IMG_8342.jpg

Last edited:
Re: Kald lørdag på Værnes

To helikoptre sto på MIL
IMG_8384.jpg

Sammen med to herkuleser
IMG_8385.jpg

Takk for titten, du er hjertelig velkommen til å kommentere, og både ris og ros settes prist på! :)

Ene Hercen skulle egentlig ha gått i natt, ser ikke ut til at det ble noe av.

Fint å se bilder fra TRD igjen :-)
Hvor sto du da du fotograferte?
:fly

Takk for hyggelige kommentarer! :)

Hvor sto du da du fotograferte?
:fly

Sto ved motorveien nord for stripa. :)

Ene Hercen skulle egentlig ha gått i natt, ser ikke ut til at det ble noe av.

Hercen til høyre kom ca klokka 15:00, akkurat da jeg dro, og hadde dep 15:30 til EDDS. (eller så var det den andre som skulle dra da.)

Fin bilde serie! :)
Kommer en morgen fra meg....

Hercen til høyre kom ca klokka 15:00, akkurat da jeg dro, og hadde dep 15:30 til EDDS. (eller så var det den andre som skulle dra da.)

Det var vel den som kom først som skulle dra 15.30, men ble utsatt, noen som vet når c-130'ene skal gå?

Fin billedserie fra en januarkald Værnes. Jeg likte spesielt det første bildet av KLM-hopperen. :)

Kommer en bildeserie fra meg i morgen....

Det kommer ikke noe bildeserie fra meg, kom på Værnes og oppdaget at jeg hadde forvekslet det tomme bateriet med det som var fulladet.... :(

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det gir meg mer lyst til å legge ut flere! :)

Takk for fotte bilder!!!

Setter også meget stor pris på at du også legger ut bilder som dokumenterer det som skjer (helikopterbildet og C-130-bildet fra Mil Apron), selv om disse ikke er i "portrettformat" som så mange andre av bildene på dette forumet er. Ikke misforstå, jeg liker de også, men jeg har en mistanke om at en del bilder aldri blir lagt ut fordi de ikke er 100%, tatt på langt hold osv. Vi som ikke var på TRD denne dagen hadde liten mulighet til å vite hva som foregikk på mil side, men det fikk vi et innblikk i nå. Derfor: Tusen takk nok en gang for flotte bilder! Jeg setter alltid stor pris på bilder av "ikke A4-aktiviteter". Slike krydrer tilværelsen :-)

Beste hilsen Espen

Back