• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Værnes, Lørdag 21 mai

NAX115

ScanFlyer Blue
Værnes, Lørdag 21 mai

Hei!

En liten serie fra Værnes idag, evt. tekst over bildene.
Takk til Aksel-Dev Dhunsi får lånt objektiv og kamera!

LN-DYA
LN-DYA.jpg

MTP drev med touch and go
LN-MTP-1.jpg

BUD over KKC
LN-BUD.jpg

KLM Fokker 70 (Vinden var oppi 210, 17 knots!)
KLM.jpg

PH-JCT var reg idag.
PH-JCT2.jpg

Thomas Cook
TCOKLM.jpg

TC.jpg

Spanair var også tilstede
Spanair.jpg

Og SunExpress
SE.jpg

Takk for meg, kommentarer er selvfølgelig velkommne.

Re: Værnes, Lørdag 21 mai

Fine bilder. Bare et tips: I morgen kommer det mye snacks på ENVA, f.eks Atlantic Airways rundt 1600, Iceland Express litt senere på kvelden. I tillegg kommer det også 2 fly kl. 0900, som jeg ikke vet hva er. Det ene er CC001, og det andre er FIF***. Noen som vet hva det er?

Re: Værnes, Lørdag 21 mai

Fine bilder. Bare et tips: I morgen kommer det mye snacks på ENVA, f.eks Atlantic Airways rundt 1600, Iceland Express litt senere på kvelden. I tillegg kommer det også 2 fly kl. 0900, som jeg ikke vet hva er. Det ene er CC001, og det andre er FIF***. Noen som vet hva det er?

Det finske forsvaret kommer i morgen med F-27. Ankomst cirka klokken 08:40.

EDIT: Atlantic Airways drar klokken 15:25, den kommer ikke 16:00.
EDIT2: CC er Air Atlanta Icelandics' IATA kode, og de har følgende fly: http://www.atlanta.is/index.aspx?GroupId=8. FIF er Air Finland, de har kun B757.

Last edited:
Back