Kabinansatte vil ha redusert alkoholtilbud på flyplasser

Re: Kabinansatte vil ha redusert alkoholtilbud på flyplasser

Blir jo spennende å se om de virkelig gjør noe med dette, håper hvertfall på det.

Skremmende å se hvor viktig rusen er for mange, må drikke for å slappe av "kose" seg. Er ikke avholds selv, men lever fint et liv uten alkohol.

Installer alkometer i gaten.
Mer enn X i promille -> nix flytur

Men hvorfor sette en promillegrense. Jeg vet om folk som er en engel selv med langt over 1 i promille, og andre som er en plage med kun 0,2 promille.

Burde vel heller vært en IQ test før avgang, for det er jo kun idioter som lager problemer.

Men hvorfor sette en promillegrense. Jeg vet om folk som er en engel selv med langt over 1 i promille, og andre som er en plage med kun 0,2 promille.

Burde vel heller vært en IQ test før avgang, for det er jo kun idioter som lager problemer.

Det er vel kombinasjonen IDIOT + ALKOHOL som er hoved-problemet.

W

Det er vel kombinasjonen IDIOT + ALKOHOL som er hoved-problemet.

W

Så det de egentlig er et idiotometer. Det er jeg tilhenger av.

Nysjerrig på hvordan et idiotmeter skal måle idiotien på et menneske :)

En propp i hvert øre med kabel på som kobles til et apparat, som har 2 dioder som lyser. Enten grønt eller rødt som er idiot :)

59e3f6dd9215143d80eeb532ac379e6a.jpg

Man vet jo hvilke mennesker som pleier å dra til nevnte steder på listen, så det er jo ikke overraskende.

Tror det handler mer om LCC flyselskap og hvor flyet kommer ifra, enn destinasjon.

Det er ganske rolig på Zurich – Málaga med LX.
Kan tenke meg det er mer baluba på easyJet fra Newcastle.

Tror det handler mer om LCC flyselskap og hvor flyet kommer ifra, enn destinasjon.

Beijing - Pyongyang tar nok også sjeldent helt av (pun intended), tross servering både her og der.

Alle med flyskrekk og fornuft vet at alkohol ikke er løsningen (ei heller beroligende piller o.l.), og kun gjør ting verre. Folk som drikker for å døyve flyskrekk har ikke forsøkt litt en gang, å komme seg over angsten, de har antakeligvis ikke googlet det en gang.

Eh jo.. for noen er det faktisk løsningen. Jeg kjenner en som alltid tar en valium og en whisky før han setter seg på flyet, det er i følge ham den enste måten han kan overleve en flytur uten å freake fullstendig ut. Men med disse 'ingrediensene' innabords går turen greit. Hva skulle egentlig være galt med det?

Nå er jo ikke sveitserne kjent for å spytte i glasset akkurat. Deler av Zurich sentrum en fredag eller lørdag kveld oppleves lett som en krigssone.

Back