Julebord

Nå henger plutselig møtet mitt i Oslo den dagen i en meget tynn tråd! Jeg får heller trekke meg slik at noen på ventelisten kommer med i stedet! Det var dumt, men sånn er det bare av og til!

Bekrefter du at du har registrert dette, EB?

BF:cool2

Registrert - velkommen tilbake på nyåret til et annet Fly&Vin treff...:ITA

Hei!

Jeg har med meg på julebordet til de som har bestilt boken Høyt spill om Torp av Audun Tjomsland, som kom ut i 2005. Hele historien om flyplassen i A4 og flotte bilder.

Jeg har fortsatt et lite restopplag - pris 150,- for de som måtte ønske. Jeg kan ta med fler og levere ut - prisen tåler ikke porto. Men da må jeg ha beskjed her på forumet eller til meg på knut@arveng.com senest onsdag ettermiddag (før 1600). Bøker er tungt, så jeg bærer med meg bare til sikre bestillinger. Se også "annonse" på Markedsplassen.

Gleder meg til vi ses.

Knut A
:old

Hei!

Jeg har med meg på julebordet til de som har bestilt boken Høyt spill om Torp av Audun Tjomsland, som kom ut i 2005. Hele historien om flyplassen i A4 og flotte bilder.

Jeg har fortsatt et lite restopplag - pris 150,- for de som måtte ønske. Jeg kan ta med fler og levere ut - prisen tåler ikke porto. Men da må jeg ha beskjed her på forumet eller til meg på knut@arveng.com senest onsdag ettermiddag (før 1600). Bøker er tungt, så jeg bærer med meg bare til sikre bestillinger. Se også "annonse" på Markedsplassen.

Gleder meg til vi ses.

Knut A
:old

Boken anbefales av IMM ;)

Vi starter klokken 18:00 - men noen er nok der fra 17:30 også...:ITA

Jeg kan vel ikke akkurat sitte der å se på dere spiser dessert... så jeg får bestille jeg også.

Forøvrig må jeg nødt å kjøre bil i morgen, det var dumt, men sånn måtte det bare bli.

må undertegne kjøpers kontrakt med megler i dag kl 17:00. Rekker desverre ikke å være der før halv syv.

Jeg skal offshore i morgen (bombe, ikke vært ute siden juli :D), men blir selvsagt med på middagen i kveld likevel. Får heller være litt restrektiv med vinen

Back