• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Julebord

Nå henger plutselig møtet mitt i Oslo den dagen i en meget tynn tråd! Jeg får heller trekke meg slik at noen på ventelisten kommer med i stedet! Det var dumt, men sånn er det bare av og til!

Bekrefter du at du har registrert dette, EB?

BF:cool2

Registrert - velkommen tilbake på nyåret til et annet Fly&Vin treff...:ITA

Hei!

Jeg har med meg på julebordet til de som har bestilt boken Høyt spill om Torp av Audun Tjomsland, som kom ut i 2005. Hele historien om flyplassen i A4 og flotte bilder.

Jeg har fortsatt et lite restopplag - pris 150,- for de som måtte ønske. Jeg kan ta med fler og levere ut - prisen tåler ikke porto. Men da må jeg ha beskjed her på forumet eller til meg på knut@arveng.com senest onsdag ettermiddag (før 1600). Bøker er tungt, så jeg bærer med meg bare til sikre bestillinger. Se også "annonse" på Markedsplassen.

Gleder meg til vi ses.

Knut A
:old

Hei!

Jeg har med meg på julebordet til de som har bestilt boken Høyt spill om Torp av Audun Tjomsland, som kom ut i 2005. Hele historien om flyplassen i A4 og flotte bilder.

Jeg har fortsatt et lite restopplag - pris 150,- for de som måtte ønske. Jeg kan ta med fler og levere ut - prisen tåler ikke porto. Men da må jeg ha beskjed her på forumet eller til meg på knut@arveng.com senest onsdag ettermiddag (før 1600). Bøker er tungt, så jeg bærer med meg bare til sikre bestillinger. Se også "annonse" på Markedsplassen.

Gleder meg til vi ses.

Knut A
:old

Boken anbefales av IMM ;)

Vi starter klokken 18:00 - men noen er nok der fra 17:30 også...:ITA

Jeg kan vel ikke akkurat sitte der å se på dere spiser dessert... så jeg får bestille jeg også.

Forøvrig må jeg nødt å kjøre bil i morgen, det var dumt, men sånn måtte det bare bli.

må undertegne kjøpers kontrakt med megler i dag kl 17:00. Rekker desverre ikke å være der før halv syv.

Jeg skal offshore i morgen (bombe, ikke vært ute siden juli :D), men blir selvsagt med på middagen i kveld likevel. Får heller være litt restrektiv med vinen

Back