Julebord

...julegavene! Alle må ta med seg (minst) en flyrelatert gave (innpakket) som vi deler ut etter middag. Skal ikke se bort i fra at det blir en gjest fra bransjen som også dukker opp...

Originally posted by Bizflyer

Hva skiller julebord på Enoteca med fly & vin på Enoteca?

BF:question:

Det er ikke så viktig hva som skiller , poenget er at mange trivelige mennesker med felles interesse møtes der god mat og drikke inntaes.
Slutt med "small talk" i denne tråden gents , meld dere på!
Jeg stiller med godt humør.

• Like
Reactions: CK
dette vet EB - men jeg er med. Julegavene ligger allerede klar i kjelleren - - dog ikke innpakket. Men, hvis det er greit for EB og FBU4EVER står jeg over grappaen:cry:

Originally posted by LN-MOW

Ja, vi planlegger aa stille alle tre.

I tillegg tild e 3 er OMW fra SFO i utgangspunktet positiv, vi jobber med aa faa tak Terje-R fra Portland. Det ligger ogsaa an til at FBU4EVER kommer, OJB fra SVG...

Jeg har faktisk fri da og melder meg HERVED på, og har lagt det inn i almanakken på mobilen allerede :)

Count me in guys! Gleder meg....

:colgate:

Originally posted by dc-8-63
I tillegg tild e 3 er OMW fra SFO i utgangspunktet positiv, vi jobber med aa faa tak Terje-R fra Portland. Det ligger ogsaa an til at FBU4EVER kommer, OJB fra SVG...

Jeg tror nok at Terje har flyttet hjem til Norge

Det er absolutt intet krav om grappa...det er ikke alt italiensk som er bra;)

Sikkert og visst! Jeg klarte en gang å bestille grappa i stedet for limoncella. Gjør ikke akkurat dén tabben igjen, samme hvor mange Peroni som ligger innabords. :D

Jeg kommer både i "øst og vest". Avhenger kun av hva min hovedsponsor har for planer aktuelle datoer. Julebord øst vet jeg sikkert om jeg kommer eller ikke den 16/11. Julebord vest ditto, men datoen er 16/12.

Jeg tar gjerne den grappa'en du ikke vil ha, CK. Men en dag så ser både du og EB lyset! I likhet med millioner av italienere. Og andre. Limoncello er for "fruentimmere"!

Originally posted by MountainDew

Kommer Dag Johnsen, LN-MOW og Tommy777 til SEA også? Meg og Speedbird er veldig interessert i å komme + en leser av forumet som ikke har tatt steget helt ut å meldt seg inn

Check! Dette gleder vi oss alle til! :)

Originally posted by MountainDew

:USA :USA :USA
Vil du invitere dem?
Ikke dumt ikke dumt.
Blir god mat der borte da.
Og da må jeg nesten henge meg på jeg også.

Beste mikrobryggeriene i USA er rundt Seattle .. og verdens beste Lemon Chicken faaes rett under final approach paa bane 34L paa Everett ...

Back