Julebord for Avd. vest

og da er jeg tilbake i øst.
For en tur vi fikk ja, det overgikk all forventning. Rockie var en super guide, og vi kunne studere ting på nært hold! Ikke som jallatouren i TLS.

Spesielt takk til Dag som fikk til dette!

Ellers ble det, som Tommy sier, god mat, god drikke og godt selskap!

Det ble midtgang til IAH, med en go-around i flaren, og etter øl (det er jo søndag) og hamburger i terminalen ble det vindu tilbake til FL. Faktisk med tomt midtsete, så jeg kunne endelig slappe av.

Høres ut som en vellykket kveld - som bør bli en tradisjon!!! Også til vårt julebord kommer det deltakere med fly, ferge, tog, buss og til med til fots... Nå er det bare to dager igjen...:D

Heisann! Ja da var det tilbake til hverdagen. Jeg vil bare takke for en hyggelig weekend med god mat, godt drikke og til sist, men ikke minst, godt selskap! Seattle er og blir en trivelig by og et godt valg for en begivenhet som dette... som selvfølgelig må bli en tradisjon.

dc-8-63 Takk for god losing fra bar til bar. Det var ikke tvil om at jeg listet litt til styrbord de siste leggene, eller var det jeg som gikk rett og dere andre listet til babord...:lol:

Tommy777 Takk for at du var en ildsjel og fikk dette "avdelingsmøtet vest" til! Vi får håpe at det blir enda flere neste gang. Ja den måka hadde tenkt å drite på halelogoet vårt og det skal vi ikke ha noe av...:angry:

Dag Viking Det ble en lang tur på deg fra helt i sydøst i USA, diagonalt til nordvest, men jeg håper at det var turen verd. Jeg setter alltid pris på din innsikt i denne industrien og som den eneste "virkelige" piloten denne gangen er det greit for oss andre å få en "reality check" en gang i mellom...;)

LN-MOW Det ble en Arrogant Bastard ale som åpningsdrikke under den SAS B747'en som hang i taket på Von's...? av gammel tradisjon.

AA-Skipper og LN-MOW Håper du kan stille opp neste gang...:-p

Da får jeg slutte av med å ønske dere andre i avdeling Scandinavia en hyggelig kveld i morgen...:cheers:

Dag

Back