Julebord for Avd. vest

Poulsbo og Ballard har tilsammen 4 Norske butikker, har ikke hatt noen problemer med aa skaffe det meste...fra Marsipangriser til Ribbe.....

...ja jeg har fortalt dem at det er helligbroede....og burde forbys, i hvertfall behandles paa samme maate som radioaktiv avfall......(de sponser Lutefisk Spise konkuranser ogsaa.....som etter min mening ikke boer tillates utenfor Trailerparks.....:drunk:

CO er alltid en mulighet! Jeg strekker meg helst fra Key West til Atlanta med mixmasteren...

Om det er for en helg (f.eks lørdag og retur søndagen) kan jeg ta meg fri, men det er maks. Blir sjekket ut av FAA som eksaminator snart, så da blir det mange sjekkrider fremover.
Skal hjem til Norge en helg i neste mnd, ca 18.nov, så den helgen er ute av bildet.

SEA, trenger man vinterklær der oppe?:colgate:

Heisann, 1 desember kan passe form meg, og samme om det blir ATL eller SEA.

Velger vi SEA kommer vel ikke MOW...? Blir det ATL kan vel MOW stille opp, men jeg vet ikke om dc-8-63 kommer.

Dag (V) jeg proevde aa ringe det nye nummeret ditt men fikk ikke svar...?

AA-skipper, hvor kommer du fra?

Tommy777, er det det samme for deg?

Dag

Det nye nr mitt er jo ute av drift allerede.. Jeg gikk tom for penger på kortet. Ringer deg i morgen!
Fredag funker dårlig for meg, det må bli en lørdag... :smile2

Originally posted by Dag Johnsen

Heisann, 1 desember kan passe form meg, og samme om det blir ATL eller SEA.

Velger vi SEA kommer vel ikke MOW...? Blir det ATL kan vel MOW stille opp, men jeg vet ikke om dc-8-63 kommer.

Dag (V) jeg proevde aa ringe det nye nummeret ditt men fikk ikke svar...?

AA-skipper, hvor kommer du fra?

Tommy777, er det det samme for deg?

Dag

Jeg er klar uansett hvor det måtte være. Det passer ikke for meg Thanksgiving weekend, ellers ser det bra ut

Hei Tommy777, hva med December 02 eller 09...? Jeg må legge inn en søknad til sjefen... Valerie...;) men jeg forstod det som dette passet Dag (V) også. dc-8-63 hva med deg?

Dag

2. eller 9. passer veldig fint!
17. drar jeg nemlig hjem for godt.
Dag, jeg fikk kun billett MCO-IAH-EWR-OSL, med 4 timer pause borte i TX, så kanskje vi treffes da? Det er jo en søndag!

Heisann dc-8-63 Fikk et "tentative" OK fra sjefen...:lol:

Jeg tror hun ville heller ta en mammogram enn aa sitte aa hoere paa en masse flyprat...:p

Skal vi da satse paa den 2 December? Jeg regner med at Dag (V) og jeg vil annkomme tidlig Loerdag formiddag. Skal vi moetes ved Boeing museet eller skal vi proveve paa en "spesialomvisning" paa Everett...?

Hvor blir det best for oss aa finne hoteller? Nede ved SEATAC eller oppe i byen?

Tommy777 Er du klar?

AA-skipper Kommer du fortsatt?

LN-MOW Siste sjanse...:-p

Hvem tar med Aquavit...:rolleyes:

Dag

Originally posted by Dag Johnsen

LN-MOW Siste sjanse...:-p

Dag

LN-MOW reiser definitivt til LON den 3/12 ... det er sannsynlig at jeg ogsaa er der uken foer.
Dessverre ....

Men jeg er raaklar for et vaartreff! Fortrinnsvis paa terassen paa Harbor Pub paa Bainbridge .. :clap

Originally posted by LN-MOW
LN-MOW reiser definitivt til LON den 3/12 ... det er sannsynlig at jeg ogsaa er der uken foer.
Dessverre ....

Kanskje vi treffes i London da...:wink Verden er mindre enn man vil tro, og jeg er sannsynligvis i London fra 2.dec og til 5./6. dec.

Hei alle i avdeling vest,
Akkurat no ser 2 Desember ikkje bra ut for meg , men eg skal prøva å få fri den helga.:D Veitom eg får fri etter den 20 November:clap

Back