Julebord for Avd. vest

Originally posted by Dag Johnsen

Tommy777 Er du klar?

Dag

2. desember er reservert i kalenderen, setter meg på flyet lørdags morran. Blir nok en A320 kl 11:57 som lander i SEA kl. 2:25. Spiller ingen rolle for meg hvor vi arrangerer julebordet, stoler på DC åttan som er lokal helt. Hadde vært fint å ha det i nærheten av et Starwood hotell, har en stabel bonuspoeng :)

Har en halvflaske akevitt til disposisjon :)

Hei OMW

Er du i SFO 12-17 Nov ?? Er på kurs i SFO i den perioden, kunne vært hyggelig med et lite treff ?

Heisann OMW Jeg beklager så mye men jeg hadde glemt deg helt bort...:huh: Hadde vert fint om du kunne komme også, men jeg vet hvordan ting er. Hvordan går flyvningen? Sitter du i høyre sete på en UA B777 enda...;)

Da ser det ut som det blir 02 Desember...:)

dc-8-63 Jeg regner med at du har et godt forslag til hvor vi kan gå. Jeg regner med vi ankommer rundt 12:30 og har dagen for oss. Boeing Museum of Flight eller skal vi prøve Everett?

Dag

Dag, flygingen gaar bra. UA777.. Hvorfor vaere stor naar man er lykkelig som liten?? :drunk:
:colgate:

DC-8-73, ja jeg kommer tilbake fra SoCal den 12. tenker jeg, saa til Norge 16. Saa et treff hoeres bra ut!

Dag, skal dere til AOPA i aar?

HeisannOMW! Niels kommer til aa dra til AOPA moetet i Palm Springs og snakket om aa ta 210'en ut. Vet ikke om jeg faar tid enda...:(

Dag

OK, vi kommer til å reise ned med én eller to G1000. Moro om du får tid til å komme :smile2

Tommy, vi (Dag Viking) og jeg ankommer SEA rundt 12:30 PM fra IAH. Jeg regner med at dc-8-63 stiller også.

AA-skipper, klarer du å få til en tur? Jeg kjenner Jim Arpey godt, bror til Gerald, og vil du jeg skal ringe så bare si ifra...:p

Jobber med å sette opp en "spesialtur" på Boeing på Lørdag formiddag.

Dag

jeg er klar, har bare vaert svaert busy den siste uken kombinert kurs i SFO med gjenopprette forumet fra hotellrommet....men har proeve smakt 2 julesild, jobber med resten av julematen....

Heisann, da er "spesialturen" paa Everett satt opp! Jeg regner med at vi kan vaere der mellom 2:00 PM til 2:30 PM. Trenger navn og nasjonalitet paa alle som vil bli med saa de kan sette opp ID badges.

Dag

I morra er det klart for julebord her borte in US and A :D

Værmeldingen for Chicago ser bra ut i morra, skyfri himmel, men kaldt. Jeg håper jeg kommer meg ut herfra uten større problemer.

Har booket bil og lander kl 1300 Gleder meg til en super inside tour av Everett :) :exclamati

Originally posted by Tommy777

I morra er det klart for julebord her borte in US and A :D

Værmeldingen for Chicago ser bra ut i morra, skyfri himmel, men kaldt. Jeg håper jeg kommer meg ut herfra uten større problemer.

Har booket bil og lander kl 1300 Gleder meg til en super inside tour av Everett :) :exclamati

Og vaeret ser bra ut her borte i vest ogsaa, snakket med Dag i Houston tidligere i dag, vi avtale aa moetes downtown - Hotel W paa vei opp til Everett....har en del forslag for hvor vi kan tilbringe resten av kvelden......velkommen:exclamati

Heisann, da er gutta fra vesten klare!

Dag (Viking) kom fra MCO i går kveld og vi tjuvstartet med en Pizza og en Ravenswood Vintners Blend Zinfandel, men er klare for neste legg fra IAH til SEA om et par timer...:-p

Dag

... og da var det langt utpaa soendagen uten aa ha hoert en lyd fra folket i vest ... rapport, takk!!

Det kommer selvfoelgelig full rapport, og nytt av aaret Juelbord test....Seattle mot Oslo....vaart faglige innhold opp i mot Kjell O'Learys Rynairair Julebord......:p

Originally posted by LN-MOW

... og da var det langt utpaa soendagen uten aa ha hoert en lyd fra folket i vest ... rapport, takk!!

Passe fyllesyk, trøtt og slitent slakt på sofaen tilbake i Chicago.

Julebordet ble en kjempesuksess! Inside touren av 777/767/747 production line var helt vanvittig! Vi fikk et nært møte med vingeproduksjonen og sammensetting av verdens mest kompliserte byggesett. Men de slapp oss ikke inn i SQs 777-300ER med ny konfig. ;) Det var en opplevelse for livet. Dessverre var kamera nei nei hos Boeing.

Etterpå ble det et hekkeløp over x antall øltyper, Champagne og til slutt Single Malt og Calvados i meget godt selskap. Diskusjonene var interessant, lærte mye av meget kunnskapsrike deltakere. Sivilisert tid i seng, fikk bare tatt et bilde. Det var av en måke som satt iskaldt oppå roret til Dags 737-900 :-p

Dag og Dag fikk midtsete til Houston, unge Tommy777 fikk midtgangsete og ble velsignet med et ledig midtsete på returen!

En skikkelig bra gjeng, dette er herved blitt en tradisjon!

Back