• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Juleblot

Replying to Topic 'Juleblot'

Da har tilogmed JEG betalt, og jeg har flere gaver i sekken!

Da er maten bestilt og endringer i meny gjort for to av våre medlememr... Sees onsdag enten på Etoile, Grand Hotel eller direkte på restauranten...

Originally posted by LN-KOG

Det er det, men ingenting er mottatt fra deg enda.

Summen ble ihvertfall overført en gang tidligere idag, så det skal være i orden nå.

Jeg måtte dessverre melde avbud pga en lei influensa + bronkitt....::cool2

Dere får ta noen bilder så vi får se! :cheers:

Et tips kunne jo være at de som har betalt får dette bekreftet (ja, jeg la betalingen inn fredag kveld :)) , slik at vi unngår kjedelige misforståelser i morgen.

Originally posted by Trety

Et tips kunne jo være at de som har betalt får dette bekreftet (ja, jeg la betalingen inn fredag kveld :)) , slik at vi unngår kjedelige misforståelser i morgen.

De som har betalt har fått bekreftelse, dvs der vi har mottatt pengene. Jeg ser at det har gått inn fra fire til i går, men nettbanken har en morsom feilmelding i dag slik at jeg ser ikke hvem som har betalt. Jeg regner med at det er Trety, Blubird og CK.

Originally posted by LN-KOG
(...)
De som har betalt har fått bekreftelse, dvs der vi har mottatt pengene. (...)

Døh, hvis du ikke slipper meg inn i morgen fordi du ikke har fått med deg at jeg har betalt ender du opp med å plukke opp tenna dine med brukne fingre. (Har du fått fra mannen uten nett, eller kjører han kontantøkonomi sm vanlig?)

Da har alle som skal betale elektrisk, betalt. Ingen blir kastet ut i kulda av den grunn. Det finnes muligens andre grunner, men ikke manglende betaling :cool2

Har ikke hørt noe, men antar 500 spenn har ankommet for min del?

Originally posted by GFL

Har ikke hørt noe, men antar 500 spenn har ankommet for min del?

Nei, det har det ikke. Hvis det gikk ut 500 kroner fra din konto bør du bytte bank. Det gikk bare inn 475 på festkontoen :cool2 :love

Originally posted by LN-SEK

Jeg måtte dessverre melde avbud pga en lei influensa + bronkitt....::cool2

Dere får ta noen bilder så vi får se! :cheers:

Det var leit Ståle, håper vi møtes igjen en annen gang!

Back