• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Juleblot

Replying to Topic 'Juleblot'

Originally posted by CK

det har blitt sagt (av en amerikaner skal det være) at norsk julemat smaker så j***lig at den må skylles ned med norsk sprit, og norsk sprit smaker så j*** at den må skyldes ned med norsk øl - som var ok...:up:

... noe som bekrefter den gamle matematiske formelen 'minus minus gir pluss' .. :up:

Amerikanere og enkelte her på forumet er vel søte og sarte i matveien... ;)

Jeg tror CK og de andre sarte barna må holde seg hjemme. Dette blir mat for mannfolk. :cheers:

HEI! Rakfisk er snaddermat!! Det er de j*** seige sauekadavrene jeg styrer unna!

Originally posted by CK

HEI! Rakfisk er snaddermat!! Det er de j*** seige sauekadavrene jeg styrer unna!

La CK få smalahåve - aua e' best !!! :biggrin

Originally posted by CK

det har blitt sagt (av en amerikaner skal det være) at norsk julemat smaker så j***lig at den må skylles ned med norsk sprit, og norsk sprit smaker så j*** at den må skyldes ned med norsk øl - som var ok...:up:

Han fikk vel ikke kline grape jelly eller peanøttsmør på maten,og da smaker alt j****g for en 12-åring!:cool2

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by CK

Han fikk vel ikke kline grape jelly eller peanøttsmør på maten,og da smaker alt j****g for en 12-åring!:cool2

Er ikke CK eldre????

Skal se vi blir 14-15 stykker...:up:

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by CK

Er ikke CK eldre????

LItt eldre er han vel - nevnte han ikke at han gikk i 9. klasse i en annen tråd? :lol

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by CK

Er ikke CK eldre????

Nå var det vel yankee'n jeg mente! CK,barnefar i niende klasse? Nei,ærlig talt!:cool2

ok, mine herrer - skal vi nå bevege oss on-topic igjen! For info er undertegnede født i 1974, spiser rakfisk og drikker akevett. Case closed, hva?:cheers:

Originally posted by CK

Du har gått glipp av god mat-opplevelse.....Du MÅ til vestlandet for å få det beste pinnekjøttet, F.eks fra Evanger.

For min egen del er jeg så heldig å ha en onkel i Vossedistriktet som hvert år slakter ett lam til meg, og gjør klart pinnekjøtt, både røkt og urøkt. Og selvfølgelig et smalahove. Det er mat for MENN det !!! (Min bedre halvdel spiser forøvrig også smalahove !!!)

_pinneside.jpg
Eldhusrøykt Smalahove – sjølve manndomstesten som mange har lært å kjenna på skikkelege vinterblot i Vosse-traktene.

jeg har faktisk spist smalahode, og jeg kan med hånden på hjertet si at det synes jeg ikke noe om - jeg har også spist larver (i Sør-Afrika) og de smakte faktisk bedre, men det er min heeeelt subjektive smak. Slik er det heldigvis - man har forskjellige preferanser i livet. Når både det ene og det andre spretter ut om våren kan jeg ikke fatte og begripe hva EB driver med....:biggrin

Originally posted by LN-HAT

Eldhusrøykt Smalahove – sjølve manndomstesten som mange har lært å kjenna på skikkelege vinterblot i Vosse-traktene.

Akkurat. Skikkelige Vinterblot. Som utvilsomt involverer store mengder alkohyl. Saa Moskva-Marit blir pen og sauehue smaker godt ... :cheers: :baeh :cheers:

Skjønner ikke at dere maser med dette pinnekjøttet etter. Ribbe, pølser og medisterkaker er da MYE bedre :nor :cheers:

Originally posted by LN-SEK

Skjønner ikke at dere maser med dette pinnekjøttet etter. Ribbe, pølser og medisterkaker er da MYE bedre :nor :cheers:

nææ :biggrin

Jeg liker faktisk begge deler, men gud forby den som kommer med BRUN SAUS på SVINERIBBA, og så MÅ medisterkakene være hjemmelaget !!

Back