• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Juleblot

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
Vi har flyttet julebordet til Café Christiania i Nedre Vollgate 19. Menyen er:

Aperitif, rakfisk, lutefisk/pinnekjøtt/juletallerken og multekrem med dertil hørende drikke.

Vi har bestilt bord til kl 1900, men vi foreslår at vi møte i Etoile Bar på Grand mellom 1700 og 1730.

Alle som har meldt seg på til nå har fått e-post. Alle som vil melde seg på, sender en e-post til Caravelle_Book@plane-spotter.com innen 7/12.

Replying to Topic 'Juleblot'

Kanskje jeg kommer innom en liten tur for å se om Kristian virkelig drikker mineralvann:D

BRA!!! Velkommen - Kristian drikker nok ikke mineralvann...eller?

Da er faktisk også jeg "inbound".Dropper "holding" på Étoile og möter direkte på Café Christiania.
Het ikke dette etablissementet "Sans" inntil for ikke så lenge siden?

Dette blir bra...husk presangene - for det er lov å ta med flere!!!

Stedet får meget bra omtale i dagens Dagbladet...:spin:

Skulle gjerne vært med, men jobber nattskift den uken. Får vi andre være med i form av et kamera og noen bilder kanskje?? Kos dere!!:up:

KGL kommer så da er kamerat på plass...:up:

Originally posted by EB

KGL kommer så da er kamerat på plass...:up:

Jammen blir det mange overraskende bilder :spin:

EB.jpg

Da har jeg betalt, så da skulle jeg fått fikset noen annet rakfisk ;) Siden jeg ikke spiser sånt..

Originally posted by GFL

Da har jeg betalt, så da skulle jeg fått fikset noen annet rakfisk ;) Siden jeg ikke spiser sånt..

Jeg trodde du kom fra innlandet og var en herdet hedmarking, jeg :jumpin

Skickade ett mail EB om min anti rakfisk princip :up:

det har blitt sagt (av en amerikaner skal det være) at norsk julemat smaker så j***lig at den må skylles ned med norsk sprit, og norsk sprit smaker så j*** at den må skyldes ned med norsk øl - som var ok...:up:

Back