Jordskjelv i Japan, NRT stengt

dette er ikke bra.. fæle greier! Og jeg som skal til bangkok til uka, og hong kong uka etter.. Må undersøke dette litt.

Ser at 983 er kansellert. Sikkert klokt. Det er bortimot umulig å komme seg til og fra Narita og det prioriteres nødflighter og -mannskap.

Det kraftigste jordskjelvet som er målt i Japan noen gang. Bare det sier jo endel.
Skremmende bilder som har blit vist på tv i dag.
Jeg synes igrunnen at kansellerte flyavganger blir den minset bekymringen i en slik situasjon.

Utrolige naturkrefter på gang her, det var rimelig spesielt å kikke på dette live fra japansk TV.

Fra kommentarfeltet på VG:
[Kommentarer fra mats]
Mange norske SAS kolleger sitter fast i Tokyo. Skulle etter planen fly en spesial tur til Lakselv 12.3. Tokyo flyet fra København i dag er kansellert. Håper på oppdateringer om driftsforholdene på Narita fredag 11.mars 2011 17:07 Flyvind

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12709850

For de som vil se de virkelig MASSIVE kreftene, størrelsen, utbredelsen og den ubarmhjertige viljen til tsunamibølgene. Beste videoen jeg har sett så langt (som ikke er klippet hvert 20 sekund, som om det skulle vært en actionfilm. Mediasendinger :rolleyes: )

Flere medier har vist akkurat samme video. Dessuten synes jeg kanskje det som skjer er for tragisk til å fremstille det nærmest som et slags "show".

Flere medier har vist akkurat samme video. Dessuten synes jeg kanskje det som skjer er for tragisk til å fremstille det nærmest som et slags "show".

Ja det var rette ræva som feis, er ikke du journalist/fremmet journalistenes ogeller medias sak?!

Handler ikke om show, handler om vitenskap. I tilfelle du misset poenget.

Det er mange som har fått lide i vitenskapens navn ....
yellow-card.gif

Handler ikke om show, handler om vitenskap. I tilfelle du misset poenget.

Entusiasmen din over det som skjer var ikke til å ta feil av. Ellers er jeg ikke med i dette forumet for å "tale journalistenes sak". Forøvrig taler innlegget ditt for seg selv.

Nå som dette er et flyforum så tillater jeg meg å spørre om noen vet om det ble skylt vekk masse fly fra Sendai int. airport? Eller noen andre for den saks skyld? Japan har jo en del flyplasser bygget på kunstige øyer som ikke ligger mange meterne over havet..

Back