Jorden rundt på 1. klasse. 112 timer med morro.

Re: Jorden rundt på 1. klasse. 112 timer med morro.

Kostet hele turen 100.000 poeng i first calss? Hva blir dette i kr med kampanje? Jeg trodde at first class hvar suitter, er det ikke det? Eller er dette en egen klasse for seg igjen?

Hei folkens. Her kommer del 1 av min tripreport om reisen OSL-FRA-PVG-NRT-ORD-MUC-OSL.

Jeg brukte KVSTool i planleggingen av turen, dette er et MEGET anvendelig og nyttig verktøy om man skal booken en *A award billett.

That is, indeed, a great award -- congratulations!

Kostet hele turen 100.000 poeng i first calss? Hva blir dette i kr med kampanje? Jeg trodde at first class hvar suitter, er det ikke det? Eller er dette en egen klasse for seg igjen?

100k mil = rundt 9000 kroner med USAir-tilbudet, ja: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=58949

Hvordan førsteklasse er innredet varierer fra selskap til selskap. LH har relativt gamle seter i first på alt untatt A380en.

Fantastisk bra TR. Skulle gjerne vært i dine sko disse 112 timene.

Er så forbannet på meg selv at jeg ikke fant ut av tilbudet med 100% ekstra miles før det var for sent. Blir forbannet hver gang jeg leser en TR fra disse turene...Er ikke daglidags for en lærer å kunne reise i F, så blir bare mer og mer misunlig på dere som har fått tak i disse gratis poengene...

Fantastisk bra TR. Skulle gjerne vært i dine sko disse 112 timene.

Er så forbannet på meg selv at jeg ikke fant ut av tilbudet med 100% ekstra miles før det var for sent. Blir forbannet hver gang jeg leser en TR fra disse turene...Er ikke daglidags for en lærer å kunne reise i F, så blir bare mer og mer misunlig på dere som har fått tak i disse gratis poengene...

De var jo ikke akkurat gratis, ble vel 10 lapper for turen, men mtp på turen/produktet kan man nesten si at det var gratis :)

De var jo ikke akkurat gratis, ble vel 10 lapper for turen, men mtp på turen/produktet kan man nesten si at det var gratis :)

Trykket litt feil på tastene mine. Mente at det var 50.000 gratis poeng, og at jeg er LITT skuffet over å ikke å ha fått med meg tilbudet før det var for sent. Men jaja, en del her inne har vært heldige. Jeg får heller gratulere dere heller enn å dvele ved eget nederlag...:)

TJeg får heller gratulere dere heller enn å dvele ved eget nederlag...:)

Det gjelder bare å følge med - plutselig dukker det opp et "ludo-triks" eller et tilbud hos et eller annet selskap.

Råbra! Dette er helt klart ett mål å oppnå.

Legger UA ut dette tilbudet en gang i året? Isåfall ville det vært knall om noen tipset..

Kostet det kun cirka 10 000 kr å fly RTW i F? Ikke noe mer bak..?

Råbra! Dette er helt klart ett mål å oppnå.

Legger UA ut dette tilbudet en gang i året? Isåfall ville det vært knall om noen tipset..

Kostet det kun cirka 10 000 kr å fly RTW i F? Ikke noe mer bak..?

Det er US Airways som har vært selskapet bak dette stuntet, og om du melder deg inn i Dividend Miles-programmet så kan du bli varslet om dette tilbudet dukker opp igjen.
Ifjor hadde de det vel en 3-4 ganger....?

RTW for 10000kr skal vi nok se langt etter, siden US har strammet inn reglene ifm routing.
Nå er det kun små omveier som er lov.
Tilgjengeligheten til Lufthansa har dessuten blitt mye dårligere etter at de gikk fra 16 til 8 book-bare seter på 744.

Har vært medlem i Dividend Miles en stund nå.., så må enten ha oversett eller glemt det sist gang United kom med dette stuntet.

Synd å lese at det kan være tyngre å få tak i F biletter til 10k, men kanonmorro ville det vært!

Har vært medlem i Dividend Miles en stund nå.., så må enten ha oversett eller glemt det sist gang United kom med dette stuntet.

Synd å lese at det kan være tyngre å få tak i F biletter til 10k, men kanonmorro ville det vært!

Les posten litt over, det har ikke noe med United å gjøre.

Back