Jobbtur til Houston via Stavanger

Jo mer jeg leser om dette, dess mer har jeg lyst til å prøve.

Denne og "Speedbird1" står HØYT på ønskelisten

Fint å se litt av hva man har i vente, men hvordan fungerte det med setereservasjon? Det ser ikke ut til at man kan reservere via sas.no på forhånd.

Fint å se litt av hva man har i vente, men hvordan fungerte det med setereservasjon? Det ser ikke ut til at man kan reservere via sas.no på forhånd.

Uten at jeg har erfaring på området, men har du vurdert å ringe inn å sjekke med kundeservice?

Uten at jeg har erfaring på området, men har du vurdert å ringe inn å sjekke med kundeservice?
De fikk lagt inn setereservasjon manuelt, men når jeg ser på reservasjonen står det fortsatt "sete kan ikke reserveres" og man får ikke opp setekart. Expertflyer viste tidligere første rad blokkert og ingen seter reservert, nå viser de at jeg har eneste reserverte sete.

Lurte bare på om dette er noe alle som har tatt denne ruten har opplevd.

De fikk lagt inn setereservasjon manuelt, men når jeg ser på reservasjonen står det fortsatt "sete kan ikke reserveres" og man får ikke opp setekart. Expertflyer viste tidligere første rad blokkert og ingen seter reservert, nå viser de at jeg har eneste reserverte sete.

Lurte bare på om dette er noe alle som har tatt denne ruten har opplevd.

Jeg sliter med det samme her. Har booket en bonustur SVG-IAH t/r for 50000 poeng, men får ikke reservert sete. Når reiser du til Houston og for hvor mange dager? KAnskje ser jeg deg ombord.

Jeg booket meg også en billig-tur, det var jo bare å velg og vrake i datoer.
Er det fortsatt slik at man får parkeringsbillett av SAS om man parkerer bilen i p-huset, når man skal ut å fly med SK951?

Jeg booket meg også en billig-tur, det var jo bare å velg og vrake i datoer.
Er det fortsatt slik at man får parkeringsbillett av SAS om man parkerer bilen i p-huset, når man skal ut å fly med SK951?

Ja. Trekk vanlig billett ved innkjøring, den får du byttet i en ferdig "betalt" billett i innsjekk. Fungerte som en drøm i starten av mars.

Back