Jippi det er fredag 13.

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart klar for turen opp til toppen av byen. Nok av arbeidsoppgaver i dag også før det blir en stille og rolig kveld hjemme. Lufthansa melder om at det er 14 dager til innsjekk…så da skal vi vel planlegges og nytes litt i kveld også.

God morgon från UA962. Har precis ätit frukost och landar om drygt femtio minuter. Natten har varit helt okej ombord och är rätt nöjd med att äntligen ha prickat av att ha flugit med Boeing 767. Idag blir det nog att försöka hålla sig vaken för att få tillbaka timmarna. Vi får se hur det går, men hoppas kunna vara någorlunda vaken när det är dags för grillning ikväll. Ha en fin fredag!

God morgen fra havet.

Taco 2 av 2 er i dag. Verden er snart i krig og en overlevende fra Air India. Da er verden i balanse og vi er klar for helg. Kommende fritur er i boks. En svipptur til Riga. En natt i tallin og langhelg i Helsinki med kjenninger. DY bortover, SK hjemover og ferge «over fjorden» der østpå.

God helg

FQTV

Mornings fra solveggen i Asker. Minstemann er alt fulgt til skolen så får jeg snart sende nestemann avgående. Så snart jeg får klarhet i dagens kalender så kan jeg finne ut av dagens treningsøkt. Kona er sent nok hjemme fra jobbreise til at jeg må ta meg av en trening og skoleavslutning i dag også. Ha en fin dag.

God morgen fra hybelen i Bergen.
Her blir det teams møte det meste av dagen.
På eftan blir det noen timers jobb nede i hula.
Været er toppers og livet er lett.
Ha en nydelig fredag :)

f038d6e8c4648e0fef3393074394699c.jpg

God morgen fra Hotel Engel i Lindau.

Hyggelig hotell, med en nydelig takterrasse, der det ble noen Augustiner på tapp i går ettermiddag og kveld. God mat og rause porsjoner i restauranten.

Turen går videre innover Baden Wurttemberg og over Bodensjøen til Konstanz, før turen ender i Zürich.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Tønsberg. Her er det endelig godt samspill mellom kalender og værmelding, også kjent som sommer. Det fordrer nok en tur ut for å jakte på is, så får vi se hvor vi finner den

God morgen fra "halvfemserne", eller rettere sagt den koselige tidsreisen; Fjordkroen. Helt syd på Sjælland. Riktig koselig krohotell der tiden stoppet ca I 1997. Det gjorde også prisene, så dette kan virkelig anbefales om du er i området og trenger god mat og god seng med super utsikt.

Dagens er rejecoctail og entrecôte. Hver dag.

24a5ea9ba452961061510a3eae0f3766.jpg

Nå er det møter i Næstved og Køge, før det skal plukkes opp en gjenglemt kjole i København og så bærer det hjem til Storsmurfen!

I starten av møtene her nede spiller jeg alltid sist spilte stykke musikk fra nettverket til kunden for dem. I går var dette siste låt de spilte før jeg kom til en av dem. Usikker på om jeg er svært velkommen eller tvert om

58b0023526baac6c98b275aeedeb4b06.jpg

Ha en super fredag!

Last edited:
Hei fra Knausen. I seng 02.30 og våknet til an ganske ambisiøs to-do list fra familien. Hun som fyller 16 i sommer og skal ha hagen full av venninner i kveld på middag. Batteriet er på ca 14%

God ettermiddag fra Forus,
Tilbake i fedrelandet etter 14 flotte dager i vest. Det ser ut til at vi har tatt med oss finværet fra Seattle tilbake. Fin flight med SK938 og 1868 . Seattle ruten tror jeg vil gå bra. Fullt i fremre del av kabinen denne gangen også og rimelig fullt bak i kjerra også.
Ny tur bookes straks.
En kjapp tur innom jobb i dag før helgen starter.
God helg.

Riktig koselig krohotell der tiden stoppet ca I 1997. Det gjorde også prisene, så dette kan virkelig anbefales om du er i området og trenger god mat og god seng med super utsikt.

Dagens er rejecoctail og entrecôte. Hver dag.

Kabaret også kanskje? :p

G'morgen .. Her i der sørøstlige ligger luftfuktigheten på et nivå som gjør at fisken snart vil trives utenfor lake'n også ...

Må en tur og sjekke båten og rydde litt i fiskeutstyret. Ellers går nok det meste av dagen til diverse 'administrasjonsarbeid'. Har en haug konvolutter som må åpnes, og en del som henger etter i innboksen på pc'en også. Så da har jeg ihvertfall muligheten til å gjemme meg bak kaffekoppen og 'gjøre noe viktig'.

Ellers er det jo en livat dag rundt i verden, og i morgen skal jo Trump feire seg selv med en påtvunget hærparade. Sikker på at vedkommende som er ansvarlig for at disse har felles bursdag, spinner i graven sin ...

Her i SC har de folkevalgte vist handlekraft og styrke og proklamert død og fordervelse over hærverk og opptøyer. Som om det er noe som bekymrer befolkningen her noe særlig .... Pratet med en lokal politimajor i går, og spurte ham på fleip om de hadde planene klare. - Joda, sa'n. - Vi går og tar en øl sammen. :cheers:

Ha en fin fredag trettende, og ikke gå under stiger eller knus noen speil i dag.

God fredag fra LA269 i rute til Puerto Montt. Vakker utsikt mot Andes og det gledes til en helg foran peisen i Patagonia.

f1190418b562ce40e71ba7dfce7a5af0.jpg

Back