Jet Times flåte

Re: Jettime udvider med endnu 1 B737

En tanke slo meg, kanskje DY kjøper Jettime:question:

Det tror jeg nu ikke nogen af selskaberne har interesse i,
men måske et par af DY's -300 kan ende i DK :)
 
Re: JTG modtager OY-JTC og OY-JTD

Da er Jettime på vej med OY-JTE, Ex. OY-MAS (Maersk 737-300).
 
Re: JTG modtager OY-JTC og OY-JTD

Da er OY-JTE på DK-reg i nymalet tilstand !

Jf. info fra et andet forum lander JTE idag i CPH,
hvor der skal der tages pressebilleder af alle 5 JT fly ;)
 
Re: JTG modtager OY-JTC og OY-JTD

Finnes det noen bilder fra kabinene hos JetTime?
 
Re: JTG modtager OY-JTC og OY-JTD

OY-JTB er nu også installeret med winglets samt
nyrenoveret kabine !

Er overrasket over dette kan gå med sådan en dame på 20 år :rolleyes:
Kan dog forestille mig leasingforpligtelserne for sådan en er ganske rimelige.
 
Re: Jet time med 737 NG

Oj sann, spennende! Jettime har virkelig hatt
bra vekst, og selv om selskapets B733 har en
høy snittalder - har de i allefall gjort sitt til at
noen av dem har blitt mer miljøvennlige; ved å
ettermontere winglets. Tipper det blir B738 de
kommer til å lease, pga. charterproduksjonen
de utfører.
 
Re: Jet time med 737 NG

Jet-Time skall ha 8-9 maskiner under sommaren S11. Detta betyder att man måste få in mera , kanske nya maskiner. Dock är 733 billiga i drift med den trafiken den kör nu. OY-JTF (73QC) kör ju TNT Mån-Fre och Charter på weekend. Väldigt effektivt.
 
Man skal vel heller ikke de bort fra at en af grundene til Jettimes succes kan være at størrelsen på deres fly er lidt mindre end 738 og de derfor passer ganske godt til mindre destinationer og/eller fra provinslufthavne.

I DA har de vel fyldt et meget godt hul efter Maersks 737-700 charterproduktion, som i mange år har været brugt i stor ustrækning.

Det er jo langtfra altid 738, der er det mest optimale fly.
 
Re: Jet time med 737 NG

Såfremt JT vælger at gå "NG" vejen er mit gæt det bliver
-700 eller et mix af 700/800.

Som FlyHi skriver passer 700 vældig godt til provins lufthavne,
mens CPH, ARN osv. sagtens kan bære -800 !

Bliver spændende at følge !

PS. Kanske de har fået en "Can't let go deal fra QI"
 
Re: Jet time med 737 NG

Ikke noe nyhet enda angående NG maskiner til Jettime. Veldig stille fortiden. Eller skal de forsette med 300 maskinene enda.

:)
 
Re: Jet time med 737 NG

Da sku den første -700 være på vej, jeg gætter på det bliver denne:

D-AHIC fra Hamburg International

Ydeligere 1x700 sku være på tegnebrættet-
 
Re: Jet time med 737 NG

Jepp stemmer. Fikk vite selv i dag de skal få 2 737/700 maskiner. Men tror det var Air Berlin maskiner. Og flere kommer siden 300 maskinene er for gamle......
 
Re: Jet time med 737 NG

Det ser ud til fly nr 9 er på vej, også en -700

Der er brug for fly i den størrelse med 148 pladser. Vi overvejer netop nu om vi skal lease fly nr. ni. Det skal være en Boeing 737-700, en god økonomisk udgave. God brændstofbesparelse og støjsvagt, fortsat med de 148 pladser, ” siger Klaus Ren til takeoff.dk.

http://www.takeoff.dk/news/20579

Iøvrigt er JTA nu også med WL
Første -700 bliver OY-JTZ
 
Back
Top