Jan
ScanFlyer Gold
---
Ellers hører man lite om selskapet, men de ekspanderer ganske hardt. Etter hva som opplyses er produksjonen ikke spesielt høy på flyene, og man snakker i Danmark om at selskapet til nå ikke har generert de store overskudd (om det i det hele er overskudd?)
Ellers startet jeg tråden med å skrive om at det snakkes internt på "line" om at Jet Time skal overta en del av produksjonen fra SAS, og at dette skal skje med ATR. Noen har skrevet omn fire maskiner her...et tall jeg aldri har hørt nevnt. Derimot har det var snakket om 20-25 ATR, men dette er bare "line-talk"....(men det er der ute man først får høre om det).
Tally-Ho
Tally-Ho
Her ses de sidste års resultater,
2010/11 var præget af man pludselig sku ud og oprette egen TECH afdeling
pga. NB konkursen.
http://www.proff.dk/regnskab/jet-time-as-billund-lufthavn/billund/-/1015681035/
Vedr. Volumen på aftalen:
Men CHECK-IN.dk erfarer, at aftalen indeholder en mulighed for, at Jet Time skal operere yderligere fire fly i den aftalte tidsperiode og at SAS ser aftalen, som et første skridt hen mod et eventuelt langsigtet partnerskab med Jet Time.
Ifølge kilder i branchen overvejer SAS på sigt at lade Jet Time operere op til 20 ATR-fly for selskabet. Men Flemming Jensen vil ikke sætte tal på potentialet.
”Vi har ikke gjort op med os selv hvor stort vores behov bliver på sigt. Men i takt med at eksisterende lease-aftaler udløber, så er det klart, at vi kommer til at se på hvilke muligheder, der så er,” siger Flemming Jensen, operativ chef i SAS.
http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=75151
Last edited: