Jeg hjelp/råd til flytider/-ruter/-priser (2014/15)

Status
Not open for further replies.

Tjab

Upgrade me....
Jeg hjelp/råd til flytider/-ruter/-priser (2014/15)

Hei

Jeg ønsker å rekke flyet fra Oslo til Kristiansund som går klokken 21:45 den 25 september.

Jeg ønsker å forlate Milano så sent som mulig. Seneste alternativ jeg har funnet til nå var avgang klokken 15:00 Jeg skulle helst hatt mer tid enn det

Last edited:
Re: Alternativ hjemreise fra Milano?

Tror ikke du klarer veldig mye senere enn det, reisen i seg selv er jo noen timer, samt skal du ha noe annet enn direkte brenner du en del tid der på groundstop etc.

tilbud påsken 2015

driver å kikker på tur til Påsken 2015, har ikke funnet noen gode tilbud ennda
så visst noen har funnet noe godt tilbud så post gjerne her.
Gjør ikke noe hvor hen men helst utenfor europa,

Edit: Økonomi klasse :)

Last edited:
Re: tilbud påsken 2015

driver å kikker på tur til Påsken 2015, har ikke funnet noen gode tilbud ennda
så visst noen har funnet noe godt tilbud så post gjerne her.
Gjør ikke noe hvor hen men helst utenfor europa,

Edit: Økonomi klasse :)

Hei,

Du kan få leie/låne huset mitt Economy class for ca TNOK 60 for 10 dager, så kan jeg fly med familien til MCT - Business class med Emirates.

Snakk om tilbud.

Re: tilbud påsken 2015

Ikke noe kjempetilbud, men litt over 8k til Australia med både Finnair og BA, har hatt fin påske der før.

Ca 5500 til St Lucia med diverse, fint der i påsken.

Samme for Barbados, men den har jeg ikke besøkt.

Booking Oslo - Orlando

Sitter og ser på turer fra Gardermoen til Orlando. 2 voksne og ett barn (9 år). Planlegger dette juni-juli 2015. Er det noen som kan fortelle litt om det lønner seg å booke nå eller vente med tanke på priser. Norwegian ligger på ca 20K t/r, ellers ligger det på ca 23,5k i "søkemotorene".

Setter pris på tips for å få dette til så rimelig som mulig (innenfor visse grenser:))

Re: Booking Oslo - Orlando

Sitter og ser på turer fra Gardermoen til Orlando. 2 voksne og ett barn (9 år). Planlegger dette juni-juli 2015. Er det noen som kan fortelle litt om det lønner seg å booke nå eller vente med tanke på priser. Norwegian ligger på ca 20K t/r, ellers ligger det på ca 23,5k i "søkemotorene".

Setter pris på tips for å få dette til så rimelig som mulig (innenfor visse grenser:))

Der jeg sjekker ligger det på ca 14-15k for 2 voksne og 1 barn (9) (med United). Hvor lenge skal du bli? Har du noen spesielle datoer som gjør det dyrt? Uansett så er 20K alt for dyrt.

Vi ser på sånn ca helga 27. juni og retur ca helga 18. juli. Også en fordel om det er mest mulig direkte da jeg har med ei som er over gjennomsnittlig nervøs for å fly.

Re: Jeg trenger hjelp til å finne flytider/-ruter/-priser

Ok, det forklarer litt, alt etter 20 juni er meget dyrt (skoleferie). Utreise første del av juni er mye billigere. Jeg ville heller hatt is i magen og ventet på bedre priser.

Julepriser til Bangkok

Planlegger en tur til Østen i jula. Sjekker turistklasse billetter til Bangkok. Emirates tapetserer de første sidene du får opp på Finn.no. Priser fra 4500 til 5000 avhengig selvfølgelig av datoer du søker på og hvor lang stopp det er i Dubai. Liker best direkteflighten til Thai. Her inne er det mye folk som vet mye om det som skjer på billettfronten. TG ligger nå på rundt 6500 kr for en rundreise Oslo- Bangkok i desember. De bruker med ujevne mellomrom å dumpe en bunke kampanjebilletter ut i markedet. Noen her inn som vet/ hørt rykter om noe slikt er på gang fra Thai?

Vi ser på sånn ca helga 27. juni og retur ca helga 18. juli. Også en fordel om det er mest mulig direkte da jeg har med ei som er over gjennomsnittlig nervøs for å fly.

Helt enig med mcduck siden det er så lenge til dere skal reise, så ville jeg nok ventet til det kommer et salg. Fra Oslo er det jo en bråte med selskaper som kan ta deg til Orlando med ett stopp, og minst ett av dem vil mest sannsynlig komme med et salg før dere skal reise, og hvis ikke så tror jeg ikke prisene vil være så mye høyere enn de er nå

Re: Jeg trenger hjelp til å finne flytider/-ruter/-priser (2014/15)

Noen som har noen gode forslag til en helgetur fra Stavanger? Utreise torsdag etter kl 17 eller tidlig fredag morgen. Retur søndag, helst ikke landing i Stavanger senere enn kl 19. Gruppe på 13 pers. Reiseperiode oktober eller november.

Helt enig med mcduck siden det er så lenge til dere skal reise, så ville jeg nok ventet til det kommer et salg. Fra Oslo er det jo en bråte med selskaper som kan ta deg til Orlando med ett stopp, og minst ett av dem vil mest sannsynlig komme med et salg før dere skal reise, og hvis ikke så tror jeg ikke prisene vil være så mye høyere enn de er nå

I see :) Noe forslag til hvor jeg bør lete utover vinteren? Har kikket på Gotogate.. men tar gjerne imot tips om bedre siter.

I see :) Noe forslag til hvor jeg bør lete utover vinteren? Har kikket på Gotogate.. men tar gjerne imot tips om bedre siter.

Følg med litt her inne ;)

Ellers vet jeg at på momondo så kan du opprette prisvarsel på ruten, slik at den sjekker osl-mco på de datoene du har satt og sender deg en mail hver dag.

7000kr pr pers høres mye ut, jeg sjekket faktisk hva det ville koste å reise til Orlando denne sommeren i påsken for min Onkel, og da fant jeg mange billetter til 4-5K og det var i skoleferien, så jeg ville nok ventet var jeg deg.

Følg med litt her inne ;)

Ellers vet jeg at på momondo så kan du opprette prisvarsel på ruten, slik at den sjekker osl-mco på de datoene du har satt og sender deg en mail hver dag.

7000kr pr pers høres mye ut, jeg sjekket faktisk hva det ville koste å reise til Orlando denne sommeren i påsken for min Onkel, og da fant jeg mange billetter til 4-5K og det var i skoleferien, så jeg ville nok ventet var jeg deg.

Skal følge med her og der jeg:). Supert tips med momondo!

Re: Jeg trenger hjelp til å finne flytider/-ruter/-priser (2014/15)

Også er det ikke en dum ide å melde seg på nyhetsbrevene til SAS, Norwegian, KLM, Lufthansa, British Airways, Air Berlin etc etc :)

Re: Julepriser til Bangkok

Planlegger en tur til Østen i jula. Sjekker turistklasse billetter til Bangkok. Emirates tapetserer de første sidene du får opp på Finn.no. Priser fra 4500 til 5000 avhengig selvfølgelig av datoer du søker på og hvor lang stopp det er i Dubai. Liker best direkteflighten til Thai. Her inne er det mye folk som vet mye om det som skjer på billettfronten. TG ligger nå på rundt 6500 kr for en rundreise Oslo- Bangkok i desember. De bruker med ujevne mellomrom å dumpe en bunke kampanjebilletter ut i markedet. Noen her inn som vet/ hørt rykter om noe slikt er på gang fra Thai?
lurer på det samme, når kjøres det kampanje med Thai fra OSL ?
veldig vanskelig å bruke hjemmesiden deres til å lete etter billige avganger
leter etter avganger i feb-mars til BKK

Status
Not open for further replies.
Back