jcnorway "in da club"

Flott og informativ rapport! Skal selv fly med BA 744 til SYD om noen dager, dog på economy. :drunk:

Takk for flott rapport! Jeg fløy også i CW til SFO tidligere i sommer og fikk samme gode service, og jeg tror jeg spiste samme (vel ikke akkurat samme da...) 'duck'.

Jeg setter mer og mer pris på BA sine CW seter hvor annethvert sete står bakover. Da jeg fløy hjem fra SFO satt jeg baklengs men det var ikke noe problem. Den store fordelen med setene er at man får mye bedre skjerming mot sidemann når skjermbrettet er oppe.

Glimrende rapport. Er glad for at NYC ligger ett froskehopp unna Chicago. Det er allerede planlagt 2 privatturer til denne hoesten

Herlig! Dette var helt klart en fornøyelse å lese, med masse bilder - og
noen morsomme ting her og der. Stive og tørre engelskmenn, er alltid
en fornøyelse spør du meg - med eller uten worchestersaus! ^_^

Mulig jeg glemte å nevne det, men på returen JFK-LHR så hadde man litt problemer med AVOD-systemet i starten slik at dette ikke var ordentlig i gang før ca 2,5 time ut i flyturen. Nå sov man uansett mesteparten av returen, men litt ergelig at det ikke fungerte i starten mens man fikk servering.

Jeg sendte avgårde en e-post til BA i forrige uke og takket for en hyggelig opplevelse i CW, og nevnte samtidig at det eneste som man evnt kunne trekke for på opplevelsen var at AVOD ikke fungerte ordentlig i starten av returen.

Fikk nettopp svar fra BA om at de beklaget dette sterkt og at feilen ble permanent rettet av teknikere da flyet landet på LHR. Men som "plaster på såret" så fikk både jeg og samboeren 15 000 BA-miles hver som en kompensasjon for en litt kranglete AVOD.

Tommelen opp for BA kundeservice her! :)

Og visp så er du på "rett side" av mileage-grensen for oppgradering WT+ til CW neste gang du skal på tur. Gratulerer.

Ja, herfra blir det mange "gratis" oppgraderinger hvis man bruker miles'ene riktig ;) Godt å vite/føle at man blir tatt på alvor uansett om det gjelder små eller store avvik og ikke bare får et standardsvar tilbake på en henvendelse. BA har nok i dette tilfellet gått lenger enn de måtte gjøre, men det er jo slike ting som skaper kundetilfredshet, lojalitet og positiv omtale. Kostet dem sikkert ikke all verden heller å gi bort noen miles, men de får garantert "kostnaden" tilbakebetalt flere ganger når vi skal ut og reise senere. Ingen tvil om hvem vi da foretrekker ;)

Om dette er en (eller halvannen) formue kommer nok an på den du spør ;)

Nei, for å være litt alvorlig... Har selvfølgelig spart og satt av noen kroner for å få til dette, men sparing, kombinert med salg fra BA gjorde at vi kom oss t/r over dammen i biz fra LHR for ca 11K pr pers. I tillegg kom billettene mellom OSL-LHR i økonomi. Ikke noe vi kan gjøre så ofte, men når man først har anledning og mulighet så er det jo en opplevelse for livet:)

Vi bruker f.eks. ikke noe særlig penger på turer på by'n til vanlig, så de pengene som man kanskje hadde brukt på slike festligheter bruker heller vi på reiser og ferie. Er bare snakk om prioriteringer og fordeling av ressursene :lol:

Og ikke minst, de miles du fikk for turen er nok til en enveisoppgradering neste gang, så det er jo en liten investering for fremtidig komfort også.

Og ikke minst, de miles du fikk for turen er nok til en enveisoppgradering neste gang, så det er jo en liten investering for fremtidig komfort også.

Fikk jo i tillegg 15 000 ekstra miles som kompensasjon for litt ruskete AVOD på returen, så det var absolutt verdt det :lol:

Back