E Exnax Newcomer 18 Sep 2019 #1 Jeg bor i Drammen og har lagt merke til en økning fra nesten ingen jagerflyaktivitet til jagerfly hver kveld. De flyr en eller to runder over byen og de høres ut som om de kommer fra sørvest. Er det noen kjente øvelser på gang?
Jeg bor i Drammen og har lagt merke til en økning fra nesten ingen jagerflyaktivitet til jagerfly hver kveld. De flyr en eller to runder over byen og de høres ut som om de kommer fra sørvest. Er det noen kjente øvelser på gang?
Wig-wag ScanFlyer Gold Medlem 18 Sep 2019 #3 https://www.nrk.no/vestfold/gjennomforer-arets-storste-militaere-ovelse-pa-ostlandet-1.14699503
E Exnax Newcomer 18 Sep 2019 #4 Ja se der ja. At jeg ikke har fått med meg det...! Takk. Det forklarer en del.
SK384 ScanFlyer Dusty Medlem 20 Sep 2019 #5 Jeg har de over huset mitt her i Kongsberg også. I går var det de to F35 flyene og luftet seg over Kongsberg.
Jeg har de over huset mitt her i Kongsberg også. I går var det de to F35 flyene og luftet seg over Kongsberg.
RWY 24 Legal Eagle 20 Sep 2019 #6 SK384 said: Jeg har de over huset mitt her i Kongsberg også. I går var det de to F35 flyene og luftet seg over Kongsberg. Click to expand... Ja, så de to F-35-ene i går, jeg også. Over Rygge/Moss. Stas!
SK384 said: Jeg har de over huset mitt her i Kongsberg også. I går var det de to F35 flyene og luftet seg over Kongsberg. Click to expand... Ja, så de to F-35-ene i går, jeg også. Over Rygge/Moss. Stas!