T Thomas ScanFlyer Rusty 1 May 2012 #21 Når jeg dro fra jobb stod den fortsatt på den nyopprettede "mellom stand 10 og 2", helt i vest, men planen såvidt meg bekjent er at natten skal tilbringes på 185.
Når jeg dro fra jobb stod den fortsatt på den nyopprettede "mellom stand 10 og 2", helt i vest, men planen såvidt meg bekjent er at natten skal tilbringes på 185.
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 2 May 2012 #23 Virkelig flott maskin. Og bilder og videoer gjør flyet enda flottere, takk for titten av en flott maskin.
Virkelig flott maskin. Og bilder og videoer gjør flyet enda flottere, takk for titten av en flott maskin.
K Kanon ScanFlyer Gold 2 May 2012 #24 Flott video Thomas :up: Det er gøy å se Dreamlineren fra alle de forskjellige vinklene. arnehk said: Har aldri hatt så mye publikum som da jeg landa med LN-ULF på GM rett etter denne i dag... Click to expand... Hehe prestasjonsangst :colgate: Jeg fikk deg på video, dog ikke så veldig bra. Kan laste den opp om du har lyst til å se?
Flott video Thomas :up: Det er gøy å se Dreamlineren fra alle de forskjellige vinklene. arnehk said: Har aldri hatt så mye publikum som da jeg landa med LN-ULF på GM rett etter denne i dag... Click to expand... Hehe prestasjonsangst :colgate: Jeg fikk deg på video, dog ikke så veldig bra. Kan laste den opp om du har lyst til å se?