• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Italienske Eurofly dumper A350

Det er mulig jeg er litt fjern nå, men er ikke backlogen på 787 så stor nå at nybestilte 787'er blir levert omtrent likt som de første A350'ene?

Det er mulig jeg er litt fjern nå, men er ikke backlogen på 787 så stor nå at nybestilte 787'er blir levert omtrent likt som de første A350'ene?
Det kommer litt an på hva du heter, hvor mye du kan betale, og for hvor lenge siden du begynte å forhandle med Boeing ;)
En må også huske at de ~2 1/2 første årene med produksjon av A350 er utsolgt, samt at enkelte selskaper som har bestilt 787 ikke skal ha dem før i andre halvdel av neste tiår. Men joda, en må nok belage seg på å vente en god stund om en skal ha en 787 og enda ikke har bestilt en...

Nettopp, og Eurofly har vel neppe det riktige navnet for å komme foran i køen her. Så derfor forstår jeg ikke helt argumentasjonen for å kansellere A350 for å heller bestille 787, hvis ikke det de egentlig mener er at A350 blir for stor for deres bruk. ;)

Back