Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det stemte bare nesten, man må bytte ut A350-900 med A330-900. Uansett en grei boost for Airbus' A330neo program
Fra ALC kommer da:
5 A330-900
15 A220
2 A320neo
9 A321neo
https://airleasecorp.com/press/air-...-placement-of-31-new-airbus-aircraft-with-ita
Legger man til det de kjøper fra Airbus er totalen hittil da:
15 A330-900
22 A220
13 A320neo
9 A321neo
Det er også snakk om ytterligere 25 maskiner som skal leases fra andre, men står ikke noe om hva slags type. Det kommer heller ikke frem om det er snakk om A220-100 eller A220-300, men man kan kanskje anta dte kun er snakk om -300 inntil videre
ITA Airways and Etihad sign codeshare partnership
Lufthansa Group is in negotiations with ITA Airways to take a stake of 15% to 40% of the capital of the new Italian airline, according to the Italian newspaper Il Messaggero.
Surprise (or not?): the Alitalia brand will fly again in March
Ifølge hangar. no vil Alitalia navnet brukes i europaruter og langrutene , mens ITA blir brukt innenriks.
Eg personlig tror det vil fungere dårligt da det blir mindre fleksibelt å bruke flyene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.