• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EZY Ny easyJet-base: Milano Linate

Trdfly

Moderator
Medlem
Her begynner resultater av Lufthansa Gruppen sitt oppkjøp av ITA Airways å vises. Ny Milano Linate-base for easyJet Europe som vil ha fem fly.
easyJet confirms expansion plans in Italy with new bases at Milan Linate and Rome Fiumicino opening spring 2025

From spring 2025 easyJet will base five aircraft at Milan Linate and three at Rome Fiumicino creating around 300 jobs across the two bases.

The decision means that easyJet will be able to offer a wider choice in destinations for people traveling to and from the two main Italian cities. From spring 2025 easyJet will base a total of 38 aircraft in Italy across its four bases in Milan Malpensa, Milan Linate, Rome Fiumicino and Naples. In total it will operate to and from 20 Italian airports flying more than 20 million customers to and from Italy annually.

Milan Malpensa will continue to be at the heart of easyJet’s European and Italian network being its largest base in continental Europe where it has recently celebrated the key milestone of 100 million passengers carried to and from the hub since it started operations in 1998. In the last 26 years easyJet has carried more than 210 million passengers to and from Italy.
https://www.facebook.com/share/p/1EPwjUbFWV/?mibextid=WC7FNe
 
Foreløpi planlagt ruter fra LIN, som jeg ser, og da mangler det sikkert noe:

AMS, BER, CDG, ORY, OSL, LGW, MAN, EDI og FRA. Sistnevnte jo, for å gi Lufthansa litt konkurranse når de kjøpte ITA. Usikker på om det var "tvunget" til det?
 
Foreløpi planlagt ruter fra LIN, som jeg ser, og da mangler det sikkert noe:

AMS, BER, CDG, ORY, OSL, LGW, MAN, EDI og FRA. Sistnevnte jo, for å gi Lufthansa litt konkurranse når de kjøpte ITA. Usikker på om det var "tvunget" til det?

Du glemmer at smide CPH på ;-). Også nævnt i anden tråd :-)
 
I starten ser det ut som de har wetleaset inn 3 fly fra ITA, for å fly "fast" for seg fra Linate
 
Back
Top