Island-tilbod med Norwegian?

eirikub

Newcomer
I dag tidleg dukka det opp eit tilbod frå Norwegian i nyheitsstraumen på Facebook. Det gjaldt Bergen-Reykjavik frå kr 299 éin veg. Eg var sjølvsagt dum nok til ikkje å notere ned kampanjekoden, for eg tenkte at denne annonsen kom vel til å kome igjen, men det har ikkje skjedd endå.

Var det nokon som fekk med seg denne koden eller kan skaffe han på andre måtar? Eg driv nemleg og planlegg reise til speidarlandsleir på Island i sommar for ein gjeng, og dette kom som bestilt ...

(Kundeservice på telefon visste sjølvsagt ingenting om dette.)

Hei folkens!

Nå gikk akkurat den koden ut (for 21 minutter siden). Er dette noe Norwegian pleier å gjøre? Kan man forvente at lignende dukker opp igjen snart?

Selv har jeg aldri fått med meg at de deler ut slike koder.

Har sett slike koder før, de hadde før påske en kode som gav billetter til 199kr bgo-trd, som jeg benyttet meg av, tenkte det ikke var verdt å betale 500 kr mer kun for fast track på trd.

Men dagen før jeg skulle reise var jeg skikkelig trøtt, hadde kommet hjem fra NYC og gått rett på jobb, så endte da opp med å kjøpe nye sas billetter med avgang litt senere på dagen da norwegian flyet gikk i 7 draget, og jeg ikke følte for å kun sove i 4 timer :p

Back