Isak i tårnet

CFN_001

ScanFlyer Blue
Isak i tårnet

For en del år siden hørte jeg noen opptak av Isak i tårnet, prøvd å google meg frem til noen sider men uten hell i å finne noen lydfiler.

Er det noen som har de liggende ute eller evt. kunne lagt de ut ? :)

Re: Isak i tårnet

For en del år siden hørte jeg noen opptak av Isak i tårnet, prøvd å google meg frem til noen sider men uten hell i å finne noen lydfiler.

Er det noen som har de liggende ute eller evt. kunne lagt de ut ? :)

TV Romerike hadde liggende ute et interjuv med Isak i tårnet.
Skal sjekke om jeg har det lagret et sted. :stir

TV Romerike hadde liggende ute et interjuv med Isak i tårnet.
Skal sjekke om jeg har det lagret et sted. :stir

Alle linkene jeg hadde er slettet i andre enden.

Har funnet to filer på hele 6 og 8mb på HD min.
Lenge side jeg hadde hørt disse. Må innrømme at jeg ble litt "gladgutt" av gjennhøret.

Usikker på hvordan jeg kan få lagt de ut. Og om det er riktig å gjøre det i forhold til Isak. Kanskje er det en grunn til at alle linkene er slettet.

Avventer innspill.

Så gøy at du har noe! Jeg vet ikke selv om det finnes noen restriksjoner på dette? Kanskje bare et navnebytte er nok? ;) Gunnar i Tårnet

Har også morsomme historier med Isak da jeg flakset rundt med PA 28 på FBU i syttiåra...:colgate:

Har du lagt de ut her inne???? hadde vært morsom og hørt igjen. Pratet med Isak på osl i dag og han er akkurat den samme typen og stemmen hehe :)

Nei, men :old glemt noen, men vil prøve å huske og legge ut";):p

Isak: 'Braathens 252 Cleared Takeoff runway 24'
Umiddelbart etter: 'Widerøe 153 - we're ready .... '
Isak: 'Widerøe 153, if you PROMISE not to catch opp with preceeding aircraft .. cleared takeoff runway 24 with preceeding aircraft in sight'
'We promise - 153 rolling'.

Alle linkene jeg hadde er slettet i andre enden.

Har funnet to filer på hele 6 og 8mb på HD min.
Lenge side jeg hadde hørt disse. Må innrømme at jeg ble litt "gladgutt" av gjennhøret.

Usikker på hvordan jeg kan få lagt de ut. Og om det er riktig å gjøre det i forhold til Isak. Kanskje er det en grunn til at alle linkene er slettet.

Avventer innspill.

Hva venter du på? Legg de ut :)

Var jo oxo en pilot som skulle tulle litt med Isak og skrudde av lysa sine på innflygning til Fbu og spurte om han kunne se de i mørket,og Isak svarte med og skru av alle bane lysa og lurte på om de kunne se Fbu :)

Vil høre nååååååå :) :) :)

Det var da veldig da.
Sorry har vært borte et døgn. Skal prøve å få lastet opp slik Fjasebase foreslo.
Må registrere meg først etc. Så jeg vet ikke om jeg rekker det i kveld.
Dessuten er jeg en ung mann på 67 og et 1/2 år så det blir kanskje litt knoting.:old
Men, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Trenger jeg mere hjelp skriker jeg ut.

Hvis du kjenner til hvordan FTP fungerer, så kan jeg opprette en FTP login til deg på egen server?

Hvis du kjenner til hvordan FTP fungerer, så kan jeg opprette en FTP login til deg på egen server?

Sorry. Der slo alderen min inn med full kraft. :headbang

Noen tips til hvordan jeg skal få lagt ut filene her på forumet etter event. opplasting fra 2sharing.com??

Sorry. Der slo alderen min inn med full kraft. :headbang

Noen tips til hvordan jeg skal få lagt ut filene her på forumet etter event. opplasting fra 2sharing.com??

Eventuelt send filene på mail til 73H, så kan han legge de opp på en server (=

Vi har en hytte like ved en flyplass og på en gammel radio fikk vi inn tårnet som vi ofte lyttet på når jeg var liten. Noe slikt var det absolutt ikke. Noen som har historien bak Isak i Tårnet? Er det reelt noen som har holdt på slik eller er det fra en lokal revy?

Back