For airBaltic sin del, ser det ut som det er snakk om 3 maskiner kommende somemr i SAS produksjon
Å hei…
Så innleie av 13 ish fly i sommer,
betyr at man ikke kan se de 130 ish flyene som har SAS farger?
8 SmartLynx, 2 HiFly, 3 Jettime, 2-3 fra Air Baltic, ATR fra Xfly, pluss mer enn halvparten av «SAS-flyene» som opereres av CityJet eller Connect LHR, osv osv. Blir ikke SAS av litt maling på flyene. På ARN er nå SK i sterkt mindretall.
Og mye tyder på at dette bare er begynnelsen.
8 SmartLynx, 2 HiFly, 3 Jettime, 2-3 fra Air Baltic, ATR fra Xfly, pluss mer enn halvparten av «SAS-flyene» som opereres av CityJet eller Connect LHR, osv osv. Blir ikke SAS av litt maling på flyene. På ARN er nå SK i sterkt mindretall.
Og mye tyder på at dette bare er begynnelsen.
Er det bare meg, eller er det andre som synes «nye» SAS ligner mer og mer på «Gamle» Norwegian?
Det blir litt vemodig den dagen man ikke lenger kan se de blåhvite tre bokstavene på himmelen lenger, ......
Er det bare meg, eller er det andre som synes «nye» SAS ligner mer og mer på «Gamle» Norwegian?
Du menar ”gamla” Norwegian som beställde 100 Boeing 737 MAX, 100 Airbus A320NEO och + 40 Boeing 787 Dreamliner?
Gamle Norwegian som delte opp driften i diverse AOC, pådro seg gjeld og drev ineffektivt og gjorde så godt de kunne for å knuse fagforeninger heller enn å drive fornuftig.
For ikke å snakke om alle rare selskaper som er ekstremt langt nede på rangstigen i rettigheter til de som jobber i selskapet de hentet inn om sommeren. GoJet og smartlynx for å nevne noen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.