Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
For airBaltic sin del, ser det ut som det er snakk om 3 maskiner kommende somemr i SAS produksjon
Å hei…
Så innleie av 13 ish fly i sommer,
betyr at man ikke kan se de 130 ish flyene som har SAS farger?
8 SmartLynx, 2 HiFly, 3 Jettime, 2-3 fra Air Baltic, ATR fra Xfly, pluss mer enn halvparten av «SAS-flyene» som opereres av CityJet eller Connect LHR, osv osv. Blir ikke SAS av litt maling på flyene. På ARN er nå SK i sterkt mindretall.
Og mye tyder på at dette bare er begynnelsen.
8 SmartLynx, 2 HiFly, 3 Jettime, 2-3 fra Air Baltic, ATR fra Xfly, pluss mer enn halvparten av «SAS-flyene» som opereres av CityJet eller Connect LHR, osv osv. Blir ikke SAS av litt maling på flyene. På ARN er nå SK i sterkt mindretall.
Og mye tyder på at dette bare er begynnelsen.
Er det bare meg, eller er det andre som synes «nye» SAS ligner mer og mer på «Gamle» Norwegian?
Det blir litt vemodig den dagen man ikke lenger kan se de blåhvite tre bokstavene på himmelen lenger, ......
Er det bare meg, eller er det andre som synes «nye» SAS ligner mer og mer på «Gamle» Norwegian?
Du menar ”gamla” Norwegian som beställde 100 Boeing 737 MAX, 100 Airbus A320NEO och + 40 Boeing 787 Dreamliner?
Gamle Norwegian som delte opp driften i diverse AOC, pådro seg gjeld og drev ineffektivt og gjorde så godt de kunne for å knuse fagforeninger heller enn å drive fornuftig.
For ikke å snakke om alle rare selskaper som er ekstremt langt nede på rangstigen i rettigheter til de som jobber i selskapet de hentet inn om sommeren. GoJet og smartlynx for å nevne noen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.