Inni Donald Trump's 757

Kan jo si hva man vil om Donald , men hadde ikke vært dumt å hatt et sånnt fly nei....

Jeez, må være same interiørarkitekten som en del arabere bruker, jeg har aldri forstått greia med så mye gullbelagte ting. Men så har ikke jeg mitt eget fly heller da :lol: Så ikke direkte ukomfortabelt ut nei.

Har Trump byttet ut sin 727 med den her? Ser jo flott ut flyet, 757 er tøft.

Litt småharry, som fyren selv, men jeg skulle nå overlevd et par timer ...

Litt smak har han tross alt:
Trump selected the aircraft because he "always felt the [Boeing] 757 was the best looking of all the commercial planes."
Og dessuten ser det ut som han har dyttet inn et skikkelig IFE-anlegg.

Alle bizjetter ser harry ut på innsiden. Ser ut som pimpa campingvogner. Når skal det bli moderne med minimalistisk stil i fly? :)

Hadde ikke han tanker om å bli president? La vel planene på hylla når han kom på at han da måtte fly Air Force One istedet for denne:cool:

Iflg. flere på airliners.net så er det samme fly.

.

Det er det og det er nok det han mente. De beholdt layout - bare skiftet ut møblene.

I gamle dager het den forøvrig OY-SHA og fløy charter for Sterling ...

Det er som i luksusbiler, alt i skinn og tre. Huffhuff, men fortsatt er det jo en grunn til at det er populært. Herlighet for et fly

Må si flight decket så ganske bra ut, men antar 757 ble ikke levert med HUD slik som 737 Buisness Jetene du får idag?
I allefall en toppers ting de der Head up displayene man får med 737'n, vil gjøre jobben en god del lettere.

Er det noen gode nærbilder av cockpiten på denne maskinen?

Leste for en tid siden at de hadde fått tak i motor. Det er vel den som står pakket i plast. Så da har de tydeligvis trøbbel med den andre også, da ...

Back