Re: Ingen ville handle Ryanair på CPH
Godt skrevet Harald. Selv orket jeg ikke kommentere "kleppan" og "Ryk og Reis".
Folk får mene hva de vil for meg, men litt erfaring på området skader ikke.
Jeg har jobbet med dansker de siste 13 årene, og de kan ha en annen måte å uttrykke seg på - ofte mer "hardt" og direkte, men også med en herlig og litt skjult ironi.
At fagforeningene i Danmark er mer konfliktvillige enn her hjemme, er nok riktig. Det har vært til skade for bl.a. SAS. På den annen side har de brøytet vei for mange av de rettigheter mange andre fortsatt nyter godt av, også her på berget.
At de i CPH ikke handlet dette Ryanair-flyet, synes jeg var helt OK.
Tally-Ho
-----Var litt fristet til å skrive dette quotet på Stavanger-dialekt, ja sågar Stavanger-SMS-dialekt, men regnet ikke med at så mange ville forstått det... FR-haterne ja, hva nå enn det måtte være... Kan det være de som synes at direkte diskriminering av handicappede er en uting, kan det være fagorganiserte som ble neglisert, forhatt og forbudt, kan det være folk som ikke er så begeistrer over en stor-kjeftet ire (unnskyld, det finnes bare en ire jeg ikke liker...) som hoverer over andres mismod, kan det være at de som synes slette holdninger og lav moral ikke alltid er like smart...? En har lov å like et billig produkt, men samtidig mislike holdninger som ligger bak dette billige produkt. Jeg er helt sikker på at det er både billig og sikkert å fly RyanAir, det kunne godt vært betaling til meg som pax for å fly med dem, men jeg kommer aldri til å fly med dem - helt og holdent grunnet mange av deres holdninger. Og ja, jeg kjenner desverre berørte mennesker som har fått store problemer grunnet disse holdninger...!
Nei, betal mer - og forlang mer... Det er nemlig plass for begge kategorier...
H
Godt skrevet Harald. Selv orket jeg ikke kommentere "kleppan" og "Ryk og Reis".
Folk får mene hva de vil for meg, men litt erfaring på området skader ikke.
Jeg har jobbet med dansker de siste 13 årene, og de kan ha en annen måte å uttrykke seg på - ofte mer "hardt" og direkte, men også med en herlig og litt skjult ironi.
At fagforeningene i Danmark er mer konfliktvillige enn her hjemme, er nok riktig. Det har vært til skade for bl.a. SAS. På den annen side har de brøytet vei for mange av de rettigheter mange andre fortsatt nyter godt av, også her på berget.
At de i CPH ikke handlet dette Ryanair-flyet, synes jeg var helt OK.
Tally-Ho