• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ingen ville handle Ryanair på CPH

Re: Ingen ville handle Ryanair på CPH

Der må være et minimumsniveau for både løn- og arbejdsvilkår i denne del af verden - og det er godt der er nogen der står op for det - for passagererne gør det jo ihvertfald ikke, hvis de kan spare et par kroner på en flybillet til Hahn eller Girona.

Jeg kan være enig i at det er bra at noen protesterer, men jeg synes ikke rett måte å gjøre det på er å hinder passasjerer å forlate et fly som av sikkerhetsgrunner har måttet lande på en annen flyplass enn planlagt.
 
Re: Ingen ville handle Ryanair på CPH

Nu melder denne utrolig lange historie jo ikke noget om hvor lang tid det egentlig tog i CPH. Vil mene, at så snart der var ledig "senior staff" blev FR vel egentlig også handlet
som de skulle, hvilket vel vil sige af og pålæsning af bag osv osv...
Så nu er vi vel bare der hvor argumenterne for dette og hint flyver frem og tilbage.
og vi er altså oppe på 81 poster...og ingen blier enig her, så skal vi ikke stoppe og bruge tiden til noget der er lidt mere fornuftigt ??
Hilsen
ole
 
Re: Ingen ville handle Ryanair på CPH

Enig med deg Ole! La oss konkludere med at vi alle har forskjellige meninger om dette tema. Enighet virker som vi ikke kommer frem til, samme hvor mye argumentasjon som kommer frem!
 
Re: Ingen ville handle Ryanair på CPH

Fair nok at et givent handlingselskab vælger at sige nej tak til en kunde. Det kan der være mange kommercielle grunde til.
Men det er vel noget selskabet skal afgøre, ikke noget der skal afgøres af en tilfældig fagforening eller en flok ansatte.
 
Back
Top