Originally posted by DYCREW
Jeg vil bare si at vi er mange som har jobbet i bu som har blitt behandlet som dritt av sas. De har bare gått av og få litt motgang de også. Men legger saken død for min del.
Originally posted by LN-RKF
Hvordan SAS ledelsen har taklet BU saken er diskutert nok her før men:
Husk at ved en evt. ovetallighet i SGS så er det ikke ledelsen i SAS som vil bli rammet, men de ansatte med minst ansenitet..kanskje mange av dem ex BU ansatte?
Ikke mye å godte seg over nei...men desverre en typisk holdning blandt mange ansatte i DY.
og en hel haug nye crewmedlemmer.![]()
Originally posted by Jack
Hva vet du egentlig om holdningene til de ansatte i DY?
Originally posted by TUC
Nei, de skal faktisk ikke det.... De hadde intervjurunder i forrige uke, valgte ut folk, og så ble kursene trukket tilbake...
Originally posted by HMWK
Originally posted by TUC
Nei, de skal faktisk ikke det.... De hadde intervjurunder i forrige uke, valgte ut folk, og så ble kursene trukket tilbake...
Så de trenger ikke crew til de nye flyene?
Jobber ikke i DY. Skulle gjerne gjort det! Jeg går på skole men håper DY gjør det bare bedre og bedre.
Originally posted by laurenz
Jobber ikke i DY. Skulle gjerne gjort det! Jeg går på skole men håper DY gjør det bare bedre og bedre.
Men for oss som er litt mer seriøse... Jeg hørte i dag at Sterling bytter til Servisair på OSL snart. (husker ikke datoen) Det skal bli spennende. SGS går med overskudd så de trenger neppe å sparke folk. Faktisk har de hatt litte folk så kanskje de får en litt bedre arbeidsdag nå?
hilsen,
Laurenz
Originally posted by raskefot
Originally posted by HMWK
Originally posted by TUC
Så de trenger ikke crew til de nye flyene?
Ifølge en kilde som snakket med den ansvarlige for dette i DY senest i går, har kursene blitt kansellert. De skal "gjøre noe nytt" istedenfor, hva nå enn det kan være...
Du sa de magiske ordene selv... I NORGEOriginally posted by LN-BIZ
Merkelig at Servisair kan underby SGS i Norge...De er jo mye strørre enn SGS worldwide...
Hvor er konkurransetilsynet????:sarc
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.