Ingen ledige plasser... i ei hel uke?! (SAS)

Polaris

Free Luigi
Jeg prøver fortvilt å komme meg opp til familien på Svalbard i løpet av uke 14 ( 5-11 April ) - men med ungdomsbillett er det ikke en eneste avgang tilgjengelig før 15 April! Med vanlig billett er det heller ikke noe ledig før 10 April, og da er det jo for seint.

Kan det hende at det blir flere billetter tilgjengelig? Må jeg vente helt til Mai for å få flydd? *abstinenser* :love:

For tidlig dessverre, da har jeg itj nå plass å bo :) Og forøvrig er den 8 april så utrolig dyr at den koster mer enn TOS-LYR tur/retur med ungdomsbillett. På et ukurant tidspunkt er den også.

EDIT: fader også, knapt noe ledig første uka i Mai heller. Da tolker jeg det som at turistsesongen har begynt for fullt :(

Last edited:
Det var da voldsomt så traffikert det var opp til Svalbard da. :8:
Er det kun SAS som flyr til Svalbard?

Hvis du drar fra OSL er det ledige plasser den 5. men ikke fra TOS, selv om flyet mellomlander der. Merkelig.

Mye pax som kommer på i TOS.

Jeg regner med at Hickock mener at at han finner ledige plasser for hele reisen OSL-TOS-LYR, men ikke på enkeltstrekningen TOS-LYR. Det kan vel ikke komme av at mange kommer på i TOS.:)

Jeg regner med at Hickock mener at at han finner ledige plasser for hele reisen OSL-TOS-LYR, men ikke på enkeltstrekningen TOS-LYR. Det kan vel ikke komme av at mange kommer på i TOS.:)
Stemmer det. Det var ledige billetter hele veien, men ikke fra TOS.

SAS tjener vel mer på de i fra OSL til LYR, så kanskje de blir prioritert?
Du mener SAS tjener mer på å la seter stå tomme enn å selge disse på siste strekket? Prisen var faktisk ganske så lav fra OSL på disse bilettene, noe som sier meg at det var ganske mange som var ledig.

Du mener SAS tjener mer på å la seter stå tomme enn å selge disse på siste strekket? Prisen var faktisk ganske så lav fra OSL på disse bilettene, noe som sier meg at det var ganske mange som var ledig.

Kun en teori i fra min side.
Ser nå at billettene OSL-TOS er billige.

Back