Originally posted by EB
VG synes det er nok å skrive om at det kun er SAS Braathens som blir skdelidene... Say no more...
Originally posted by LN-KOG
Originally posted by EB
VG synes det er nok å skrive om at det kun er SAS Braathens som blir skdelidene... Say no more...
Det er jo fordi det er 26 fly som overføres til norsk kontroll fra Skandinavisk Tilsynskontor. VG påpeker at Luftfartstilsynet ikke har kapasitet til dette. Det er nye fly som skal godkjennes - følgelig går det utover SAS Braathens. Det har ikke noe med en eventuell hets av SAS Braathens å gjøre.
Originally posted by P.A. VIKING
Altså nok et godt argument for å droppe hele "Det Norske" SAS Braathens og heller fortsette på SAS AOC'et ,![]()
Nye flyselskaper bør ikke etableres. Kapasiteten til å førstegangsgodkjenne et nytt stort selskap av Norwegian-størrelse vil være dårlig i flere år fremover.
Originally posted by DY
Skjønner egentlig ikke hvorfor man snakker om Avinor og garantier i samme setning.
Originally posted by EB
Må alle statlige virksomheter tjene penger. Kan de ikke tjene oss som bruker tjenestene?
Originally posted by EB
Må alle statlige virksomheter tjene penger. Kan de ikke tjene oss som bruker tjenestene?
Originally posted by EB
Må alle statlige virksomheter tjene penger. Kan de ikke tjene oss som bruker tjenestene?
Originally posted by EB
Må alle statlige virksomheter tjene penger. Kan de ikke tjene oss som bruker tjenestene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.