Ingen får se mine bilder...!

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
Ingen får se mine bilder...!

...fordi de ligger i Photobucket - og selv om jeg betaler for shit`et - så må jeg altså oppgradere til "pro-version" for å få tilgang til mine bilder... Det er altså ikke nok å betale, man skal altså betale enda mer. Grunnen er visst at det er for mange av dere som ser på mine bilder, "gud forby" - så trafikken er overskredet det jeg har betalt for... Da er det jo bare å la være å laste opp bilder da...

H

Last edited:
Re: Ingen får se mine bilder...!

Har selv problemer med photobucket, lever sitt eget liv til tider. Vurderer flickr, men må man da ha yahoooooomail?

Du får vel en yahoo mail med på kjøpet, men det er ikke noe krav at du har en yahoo mail for å kunne bruke flickr.

Bruker Windows Live (Hotmail) jeg. Fungerer meget bra det også!

Tror ikke det. Men kan ikke utale meg om det. Min erfaring er at det funker - verdt ett forsøk ;)

Jeg trodde Photobucket var enten gratis eller Pro? Finnes det andre betalingsvarianter enn Pro?

Hmmm...ja, Martin, tenkte på det samme.

Uansett er vi straks over i juli og da får vi igjen nyte bildene dine, Harald!

Du kan jo åpne flere kontoer hos Photobucket også Harald. Hvis du har mange nok, så slipper du kanskje også unna å betale, men du må ha forskjellig email adresse til hver konto...

Men det er jo litt å "administrere" da...

Uansett så vil jeg i hvert fall si at det er gøy å se bildene dine hver gang, selv om jeg ikke kommenterer så mye...

Jeg trodde Photobucket var enten gratis eller Pro? Finnes det andre betalingsvarianter enn Pro?

Ja det er faktisk en "mellom-ting" mellom gratis og Pro... Og den har gått for meg i årevis med automatisk fornying hvert år - så slipper man alle "sponsorene"...

H

Må visst det... Men vet ikke om eg orke legge opp alt på ny igjen der også... Men - har jo også eget domene, men det blir så tungvingt å lage egne img-koder for hvert bilde selv...

H

Jeg bruker konsevvent eget domene. Ja - litt mer jobb, men jeg synes det er verdt det. Ingen begrensninger og full kontroll. Lagersiten kan gå konk og forsvinne, men ditt eget domene vil alltid være der. Med litt organisering er det ikke voldsomt stor forskjell heller.

Uansett så vil jeg i hvert fall si at det er gøy å se bildene dine hver gang, selv om jeg ikke kommenterer så mye...

Takk takk, hyggelig å høre - det er måte på hvor mange ganger man kan gidde å komentere andres bilder, og hadde det vært derfor jeg lastet opp bilder så hadde jeg ikke giddet (derfor står det aldri "komenter gjerne" når jeg poster noe...). Klart jeg setter umåtelig pris på alle hyggelige tilbakemeldinger, men det primære er at jeg vil dele mine bilder og mine ord med dere...

Hei å hå

H

Ja det er faktisk en "mellom-ting" mellom gratis og Pro... Og den har gått for meg i årevis med automatisk fornying hvert år - så slipper man alle "sponsorene"...
Da lærte man noe i dag også - fotobøtta snakker jo ikke så høyt om prismodellene før de har fått folk på kroken.

For 200kr/året får du den diggeste kvaliteten av alle bildeopplastningssider på nett. Eneste dårlige med flickr er at du ikke får automatisk bildestørrelse på 800 i bredda.

Ingen som får se dine bilder, Harald
mens ingen VIL se og kommentere mine bilder
Da er vi like, haha
På tide å bøye seg i støvet for en kar med gode kommentarer

Jeg bruker konsevvent eget domene. Ja - litt mer jobb, men jeg synes det er verdt det. Ingen begrensninger og full kontroll. Lagersiten kan gå konk og forsvinne, men ditt eget domene vil alltid være der. Med litt organisering er det ikke voldsomt stor forskjell heller.

Er nok beste de ja Andreas... Blir nok det fremover...

Hei å hå

H

Back