Og hvordan kan man selge gjennomgående billett med BA og Air New Zealand når de er i forskjellige allianser?
Og hvordan kan man selge gjennomgående billett med BA og Air New Zealand når de er i forskjellige allianser?
Takk, men jeg har antagelig ikke formulert klart nok hva jeg lurte på: Hvilken kombinasjon av terminaler bør jeg satse på for å unngå køer, kaos og tapt bagasje?
Det er mange år siden jeg har drevet med skifting av terminal på Heathrow, men husker at dette kan ta tid og at køene var lange.
Hvilke overganger bør jeg satse på?
SAS T3 <--> Air New Zealand T1?
eller
BA T5 <--> Air New Zealand T1?
Det er vel egentlig det samme siden sikkerhetskontroll og alt det skjer i T1. Eneste forskjellen er at det er en litt lenger busstur fra T5 enn T3
Er det i tilfelle mulighet for å bli ombooket til SK sin avgang midt på dagen?
Før fikset de det, men de har ikke lenger interlineavtale så usikker på hvordan de løser det nå.
Jeg har blitt flyttet over til SK etter at BA og SK avsluttet interlineavtalen
(flyet fra MAN til LHR var forsinket, slik at jeg ikke rakk BAs flight videre til OSL - så da ble det buss til T3 og SK til OSL.
Hyggelig å høreTok de hånd om bagasjen òg?
Personlig har jeg ALDRI hatt en god opplevelse på T5. Aner ikke hva det er, men alltid kø og masse kål....
Min reise ville vært T3 <--> T1.
T5 er ikke noe verre enn de andre terminalene. Har du tilgang til fasttrack er T5 bedre
I tillegg er layout slik at om den vanlige køen er lang så sperrer den aksessen til fast-track. Har selv sett dette flere ganger.De siste tre turene jeg har hatt på T5 med fasttrack tilgang har køen der vært lengre enn den vanlige, men det har vært off-peak.
I tillegg er layout slik at om den vanlige køen er lang så sperrer den aksessen til fast-track. Har selv sett dette flere ganger.