Imponert!

Kom hjem med TF i går, og reiste da på billigste billett. Her var Saga Class mer eller mindre full. Det er vel SGS som har handling på TF i BGO? Uansett fikk jeg da kofferten som absolutt første mann! Når Pri-baggene kom aner jeg ikke, for da var jeg allerede ute av flyplassen. Tydeligvis at det svarer seg å slippe disse lappene...

Min kone kom hjem søndag kveld med LH til OSL med rød priority tag påsatt i ATH... Siste på båndet på OSL. :colgate: Akkurat som fra MUC 13 dager tidligere.

På veien ut torsdag kom den ut blant de første i ATH, denne gangen husket SK å sette den på :p. Virker som grekerene ligger foran ..

( Joda, jeg var med, kom mandag kveld. Hoppet av ved boarding i ATH mot klekkelig god betaling og en herlig natt med middag avec på Sofitel ATH :EU:lol:;) )

SGS på OSL er vel ikke så mye verre en alle. Er flere selskaper som kunne lært av de som gjør det "riktig". LH i Calgary har også noe å lære.

På min siste intercontinentale reise var bagasjen vår merket med LH sine rød/blå HON tagger, men likevel var bagasjen nesten sist på båndet da vi kom fram til YYC.
For det første så tok det lang til til First Bag on belt-skiltet lyste.
Det så ut som om nesten alle passasjerene hadde kommet igjennom immigration og sto å ventet, og vi var vel en 20 stykker igjen da våre 4 kofferter kom på båndet.

På returen var bagasjen vår, denne gang med "vanlige" røde pritags, blandt de første på båndet.

Last edited:
Back