J JanSev ScanFlyer Silver 21 Apr 2010 #1 Denne var en snartur innom Gardermoen idag - ikke så ofte og se her på Gardermoen [
E Eirik Livsnyter Medlem 21 Apr 2010 #4 Flott maskin, VELDIG bra billedserie, en av mine favorittserier her inne så langt Gardermoen er virkelig stedet for tiden Last edited: 21 Apr 2010
Flott maskin, VELDIG bra billedserie, en av mine favorittserier her inne så langt Gardermoen er virkelig stedet for tiden
L LN-HVI ScanFlyer Blue 21 Apr 2010 #6 Nå har jeg for f*en gått glipp av denne typen 2 ganger på 1 uke Tror jeg må flytte nærmere OSL gitt....
Nå har jeg for f*en gått glipp av denne typen 2 ganger på 1 uke Tror jeg må flytte nærmere OSL gitt....
L1011-500 ScanFlyer Silver 21 Apr 2010 #10 Utrolig flotte bilder, det er noe med IL-62 som fascinerer meg hver gang jeg ser en.
MD11 ScanFlyer Dusty 21 Apr 2010 #11 Meget flott dokumentasjon på denne smekre maskinens besøk, takker så mye
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 21 Apr 2010 #13 Moro med en gammel sovjetisk maskin på besøk! Noen som vet hva den gjorde på OSL? Måtte flire da jeg så støttehjulet bakerst! Er dette standard på denne type maskiner? BF:cool2
Moro med en gammel sovjetisk maskin på besøk! Noen som vet hva den gjorde på OSL? Måtte flire da jeg så støttehjulet bakerst! Er dette standard på denne type maskiner? BF:cool2