Ikke mulig å bestille LGW-(OSL)-BKK med Norwegian

Re: Ikke mulig å bestille LGW-(OSL)-BKK med Norwegian

Den ruten der tror jeg ikke politiet har sagt ja til å følge turister rundt på. Mer sannsynlig at det finnes en trapp non-schengen arr - non-schengen dep.
Ja, hvis ikke det er politiet som følger folk rundt? Hva med security hvis du mener det er en trapp? Da slipper de inn folk som har vært på usikkersone med mindre de kommer fra en UK/US-flight.

(Har bare lest dette) at det finnes en baktrapp som de kan følge deg ned uten at du passerer passkontrollen.

Jeg er ganske sikker på at jeg så et skilt før passkontrollen som var markert med "Non-Schengen transfer" (eller noe lignende) da jeg ankom Oslo fra Dubai på søndag. Jeg sjekka ikke så nøye hvor man kom dersom man fulgte skiltet, men jeg ville jo forvente at siden skiltet stod før passkontrollen at meningen var at man skulle slippe passkontrollen.

Men jeg ser jo at det vil skape trøbbel mhp. sikkerhetskontrollen.

Lenge mellom hver gang jeg ankommer Oslo i Non-Schengen, men det står da en røngtenmaskin og passasjerportal ytterst på ankonstnivået, gjør det ikke?

Både United, SAS, Aeroflot, PIA og sikkert andre også, har transferpassasjerer fra/til Nion-Schengen. Selvfølgelig er det en prosedyre på det.

På osl.no står det bare
Contact the border control for help to get to the non-Schengen transit area.

Lenge mellom hver gang jeg ankommer Oslo i Non-Schengen, men det står da en røngtenmaskin og passasjerportal ytterst på ankonstnivået, gjør det ikke?

Både United, SAS, Aeroflot, PIA og sikkert andre også, har transferpassasjerer fra/til Nion-Schengen. Selvfølgelig er det en prosedyre på det.

På osl.no står det bare

På kart over terminalens avgangsnivå ser det ut til a være både trapp og heis i enden av non-schengen.

På kart over terminalens avgangsnivå ser det ut til a være både trapp og heis i enden av non-schengen.
Ja, det er jo det, til buss-gates i kjelleren bl.a.

Jeg er ganske sikker på at jeg så et skilt før passkontrollen som var markert med "Non-Schengen transfer" (eller noe lignende) da jeg ankom Oslo fra Dubai på søndag. Jeg sjekka ikke så nøye hvor man kom dersom man fulgte skiltet, men jeg ville jo forvente at siden skiltet stod før passkontrollen at meningen var at man skulle slippe passkontrollen.

Men jeg ser jo at det vil skape trøbbel mhp. sikkerhetskontrollen.

Kan bekrefte at det stemmer det ved passkontrollen nå står et skilt med "non-Schengen transfer" ved passkontrollen. Det står over filen lengst til venstre. Nå så jeg ikke hvor den ledet videre til, men antar det er en eller annen trapp og sikkert sikkerhetskontroll ned til Non-Schengen

Back