Ikke god morgen idag?

Concorde

BA Concorde Sep 1998
Stille her kl 08 idag og ingen har ønsket god fredag...
Vel- en riktig god fredag fra Oslo sentrum!

By the way, herlig gave i luke nr 3 fra SAS!

Replying to Topic 'Ikke god morgen idag?'

Nå er det en strålende morgen... Drukket kaffe av de nye Alfa Romeo koppene...(..bra start på dagen!) I kveld er det siste (og beste) Beat for Beat på NRK... Alt i alt en herlig dag...

God morgen fra Alta.

Tidlig morgen her i gården. Første unge våknet 05.11 i morges. Ellers fint vær i Alta i dag. Klart vær og -9 grader. Vi har litt snø, men skulle ønske det kom mere slik at de får kjørt opp skiløypene.

Strålende dag fra Lysaker :)

Siste dagen i uka å undertegnede er SÅ klar for helga :D

Alt ser ut til å bli en fin dag.

Good Elg når tiden kommer

Mårnings fra Nordmøre! Så vidt over 0 grader, KNALL-orange østhimmel, og her skal det snart køyes, etter ukas siste nattskift. Men, så er det juleavslutning i fagforeningen i kveld, og julebord på jobben i morgen...., og når vi endelig våkner søndag, er det bursdagsfeiring for dattera som blir 5. (Skal tro hvordan det blir å gå på jobb mandag morgen??:D )

I kveld er det siste (og beste) Beat for Beat på NRK...

Tror det blir verdt å ta med seg Lasse Gustavson hos Skavlan i Først & Sist i kveld også, den mannen har noe på hjertet...

Originally posted by LN-SSL

Tror det blir verdt å ta med seg Lasse Gustavson hos Skavlan i Først & Sist i kveld også, den mannen har noe på hjertet...

Han er helt herlig å høre på, var i Oslo konserthus og hørte på i fjor. Aldri sett så mange med røde øyne før...

Skulle vært i Molde da han var der nå i slutten av november, men fikk ikke byttet vakt. Har lest boken, forresten...("Gjennom Ilden"). Anbefales!!
Jeg som "hater" å lese bøker, maktet ikke å legge den fra meg.....:)

En trøtt morgen....

Kan CK snart døpe om forumet til "EB & DY's diskusjonsforum"? Annenhver post er nå signert av enten DY eller EB. Imponerende hvor mye tid dere gutta setter av til forum-tasting! :spin:

Mårnings fra Nordens Paris! Fin rosa himmel der solen er i ferd med å nesten gå opp, og vinteren er kommet tilbake.

Originally posted by EB

Men nå kommer DVD'en, så Dyrhaug kan sees om igjen...

Selv var jeg forøvrig på en "gitar-clinic" med Jørn Fodnestøl fra samme serie på Gjøvik for noen uker siden. Han er kanskje stille og bortgjemt på TV, men liker tydeligvis å prate ellers.. Klarte å skravle en halvtime over tiden. Utrolig lærerikt for en "ung og lovende" gitarist.

Ellers ønsker jeg en god fredag og en god helg til alle.

Her paa BI er det moerrkt og stille - frokost (toast og 7-up) er inntatt, og jeg skal proeve aa komme meg paa jobb ... Fortsatt litt svekket etter ukas 'moro', men det skal nok gaa bra ..
Hadde aarets merkeligste droem i natt ... lurer fortsatt paa hva Washington State Ferries, Aker Brygge, Oeystein Sunde, Lillebjoern Nilsen, Jon Skolmen og et ikke-identifisert teater har til felles .. annet en at det virket som at jeg var paa julebord i nevnte selskap ... i Oslo?
*riste hode* - aldri mer brunt ildvann paa syk mage!

Originally posted by Blubird

Kan CK snart døpe om forumet til "EB & DY's diskusjonsforum"? Annenhver post er nå signert av enten DY eller EB. Imponerende hvor mye tid dere gutta setter av til forum-tasting! :spin:

Du har jo bare 4 foran deg på antall posteringer da... :p

Hvis han teller...(...så er han kanskje misunnelig?)

det blir kanskje litt i overkant....
Men, det blir iallefall TEMPERATUR! Det kan det også bli i kveld når vi avhodler julebord hjemme hos vår danske sjef - som har hamstret spirt og øl på sine mange turer OSL-CPH i hele år. Det kan blir skummelt...

Originally posted by TG923

Originally posted by Blubird

Du har jo bare 4 foran deg på antall posteringer da... :p

Men legg merke til differansen i antall postinger. :spin:
Forumet er godt preget av de to nevnte personers meninger for tiden. :)

Plager det deg? I såfall - get over it!!!

Ja må si det plager meg litt. Slitsomt å lese til tider, svært ofte bare én og én setning per post, ofte med et eller annet bisarr forsøk på å "provosere" til videre debatt. Husker godt den gang du skrev at "det går en fanden i meg" angående diskusjonen her på forumet EB, og etter det har jeg vel sett dine poster i et ganske annet lys.

Selvsagt kan jeg bare skippe alle tråder hvor det står "EB" eller "DY", men igjen, da har jeg jo lite å gjøre på dette forumet. Får prøve å finne en eller annen løsning på det.

Personlig rettet ja, men følte at det måtte ut. Bare å pepre tilbake om du måtte føle for det.

Helt ok med slike tilbakemeldinger... Tror nok alikevel vi klarer oss bra her...alle sammen! Stå opp tidlig og bli med på diskusjonene...;)

Back